Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال به تمجید از عملکرد سید حمید سجادی پرداخت.

جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره حضور حمید سجادی روی صندلی مدیریت ورزش ایران و عملکرد یک ساله او در راس وزارت ورزش ورزش و جوانان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: باید از زحمات او بابت حضورش روی صندلی مدیریت و خدماتش از روز اول تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی مدیری از جنس ورزش است.

وی در ادامه اظهار داشت: جوانی‌ام را در ورزش سپری کردم. هم او را می‌شناسم و هم خاطرات خوبی با او دارم. تا امروز تمام تلاش خود را انجام داده و وقتی اوضاع ورزش را بررسی می‌کنم به شرایط خوبی برمی‌خوریم. عملکرد سجادی را تا این لحظه مثبت می‌دانم.

پیشکسوت فوتبال افزود: وقتی اوضاع ورزش خوب است باید هم از سجادی تعریف کرد. همان‌طور که گفتم عملکردش را تا این لحظه پسندیده‌ام. او برای استقلال هم تصمیمات خوبی را اتخاذ کرد. از او البته خواهش می‌کنم مردم و هواداران را به صورتی ویژه زیر نظر بگیرد. اگر وزیر با تصمیماتی چون همین انتخاب هیات مدیره آرامش را به تیم‌های تهرانی تزریق کند قطعا ماحصلش خوب خواهد بود.

قراب گفت: شرایط اقتصادی آن‌چنان خوب نیست و بارها گفته‌ام که مشاورین خوب باید به آقای سید ابراهیم رئیسی کمک کنند تا با حل مشکلات، حال مردم خوب شود. با اوج‌گیری استقلال و پرسپولیس قطعا حال مردم هم خوب می‌شود و امیدوارم با تصمیماتی که گرفته می‌شود این مساله رخ دهد.

وی عنوان کرد: همان‌طور که گفتم امیدوارم تصمیماتی که سجادی می‌گیرد باعث آرامش هواداران شود. او می‌تواند در این راه از نظرات پیشکسوتان هم استفاده کند هرچند که اعتقاد دارم تصمیمات خود او می‌تواند با نشان دادن عیارش به باشگاه‌های تهرانی کمک کند.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید سجادی رئیسی جواد قراب وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم پرونده ویژه برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا