Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:32:12 GMT

رفع تعلیق فدراسیون فوتبال هند با تصمیم فیفا

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۹۸۷

رفع تعلیق فدراسیون فوتبال هند با تصمیم فیفا

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی فوتبال چندی پیش فدراسیون هند را به دلیل دخالت شخص ثالث در امور فوتبال، به حالت تعلیق در آورد.

با گذشت چند روز از این تصمیم و رفع مشکلات، فیفا این تعلیق را برداشت تا امور فدراسیون هند به حالت عادی بازگردد.

لغو این تعلیق، برنامه برگزاری بازی‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال زنان جهان را بار دیگر در این کشور برقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دفتر شورای فیفا تصمیم گرفته است تا تعلیق فدراسیون فوتبال هند (AIFF) را به دلیل نفوذ غیرقانونی شخص ثالث لغو کند. فیفا تأیید کرد که مأموریت کمیته مدیرانی که برای در اختیار گرفتن اختیارات کمیته اجرایی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (AIFF) تشکیل شده بود، خاتمه یافته و مدیریت فدراسیون بین‌المللی فوتبال دوباره کنترل کامل امور روزانه فدراسیون را به دست گرفته است.»

کد خبر 5573905

منبع: مهر

کلیدواژه: فیفا تیم ملی فوتبال هند هندوستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال فدراسیون فوتبال کمیته ملی المپیک ورزشگاه آزادی ریکاردو ساپینتو تیم فوتبال مس کرمان وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!