Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران‌ بزرگ از اعزام ۱۸ گروه جهادی به منطقه مرزی خواف خراسان رضوی و برگزاری ۴۵ اردوی جهادی خبر داد.

ایمان ایرانی، معاون جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران‌بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف از برگزاری اردو‌های جهادی را کمک به آبادانی مناطق کمتر توسعه‌یافته دانست و گفت: افرادی که در این اردو‌ها شرکت می‌کنند به‌صورت رایگان و خالصانه برای کمک به حل مشکلات مناطق محروم، حضور به هم می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن زیستن در شرایطی که برخی از الزامات اولیه به‌سختی در دسترس است، سبب خودسازی تشکیلاتی جهادگران می‌شود.

ایرانی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی جهادگران دانشجو گفت: اردوی جهادی عهد خدمت با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم از ۲۸ تیرماه آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.


معاونت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ افزود: این گروه‌های جهادی با هماهنگی بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی در قالب گروه‌های ۳۰ نفره به بخش‌های مرزی از منطقه خواف استان خراسان‌ رضوی اعزام شده‌اند. تاکنون در مجموعه بسیج دانشجویی ۴۵ اردو برگزار شده که ۱۸ مورد از آن در منطقه خواف خدمت‌رسانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این اردو‌ها دانشجویان در هسته پزشکی، عمرانی، فرهنگی، کشاورزی و اجتماعی فعالیت دارند، افزود: خدمات جهادی گروه‌ها در قالب فعالیت‌های پزشکی، دندانپزشکی و عمرانی نظیر ساخت و ساز مدرسه، استخر ذخیره آب و لای روبی قنوات انجام می‌گیرد. همچنین برای نوجوانان و کودکان فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی تدارک دیده‌شده است.

ایرانی با اشاره به هدفمند کردن اردو‌های جهادی با ایجاد زیرساخت در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: دانشجویان با توجه به تخصص خود و نیاز منطقه در امر اشتغال‌زایی و افزایش بهره‌وری سبب ایجاد زیرساخت‌هایی شده اند که تا سال‌ها عموم مردم از آن منتفع شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی بسیج دانشجویی تهران دانشگاه شهید بهشتی بسیج دانشجویی اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل