Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:34:42 GMT

۱۲۲۵ قبضه سلاح‌ ‌در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۲۳۶

۱۲۲۵ قبضه سلاح‌ ‌در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از استفااده سلاح‌های مجاز و غیرمجاز مردم در مراسمات عروسی و عزا گفت: با همکاری سپاه و نیروی انتظامی یک هزار و ۲۲۵ قبضه سلاح کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه پروژه‌های عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشند، اظهار داشت: در دولت سیزدهم در حوزه اجتماعی قرارگاه عفاف و حجاب و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شدند که در استان جلساتی برگزار و وظایف دستگاه‌ها طبق قانون احصا و به آنها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اعطای تسهیلات به زوجین، واگذاری زمین و چندین برنامه دیگر از جمله اقدامات در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بوده و در حوزه عفاف و حجاب و توانمندسازی زنان هم امور بانوان استان چهار برنامه شاخص را در شهرستان چرام به عنوان پایلوت در دست اجرا دارد که امیدواریم شاهد تبعات مثبت آن باشیم.

هاشمی‌مهر با اشاره به اجرای طرح پوشش بیمه همگانی در دولت سیزدهم، ابراز کرد: همه مردم به غیر از کسانی که مراجعه نکردن تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفتند که از اقدامات بارز و خوب دولت سیزدهم به شمار می‌آید.

وی با اشاره به جایگاه برتر استان در اجرای نسخه الکترونیک، گفت: 90 درصد هزینه درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفت و خانواده‌ها فقط 10 درصد هزینه را پرداخت می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح دارویاری را از دیگر اقدامات برجسته این دولت دانست و عنوان کرد: با اجرای این طرح که مورد استقبال مردم قرار گرفته پرداختی از جیب مردم کاهش پیدا کرده است.

هاشمی‌مهر با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در تولید واکسن کرونا و همچنین صادرات آن افزود: خطر بیماری کرونا همچنان جدی است، توصیه می‌شود مردم دستورالعمل‌‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی به اقدامات حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: بخشی از اقدامات در این حوزه فرهنگی و اجتماعی است که برگزاری جشنواره کوچ عشایر با حضور 16 استان،  راه‌اندازی 30 کارگاه صنایع دستی خصوصا در نقاط محروم و مرمت بناها و آثار تاریخی از دیگر اقداماتی است که به جد پیگیری می‌شود، تاکنون 5.5 میلیارد برای مرمت بنای تاریخی دهدشت هزینه شده و کارهای 13 بنای دیگر در دست انجام است.

هاشمی‌مهر در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برقراری امنیت سرمایه‌گذاران گفت: خوشبختانه استان هیچ‌گونه مشکل امنیتی ندارد فقط معارضات اجتماعی است که فرمانداران موظف به رفع آنها هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرمایه‌گذاران بدانند با آسودگی خاطر امنیت آنها را برقرار می‌کنیم، مشکلی برای حضور سرمایه‌گذاران  در استان نیست ضمن اینکه استان مشکل امنیتی ندارد.

باند قاچاقچیان اسلحه در ایلام متلاشی شدطرح‌های ضربتی برای شناسایی باندهای قاچاق و فروش اسلحه در استان البرز آغاز شد22 قبضه اسلحه غیرمجاز در اصفهان کشف شد172 قبضه اسلحه و 153 تیغه سلاح سرد در کرمانشاه کشف شد

هاشمی‌مهر بیان کرد: خوشبختانه نه گروه ضد انقلاب در استان فعال است نه اینکه مرز مشترک با کشورهای همسایه داریم که امنیت استان تهدید شود.

وی ادامه داد: نگرانی که داریم موضوع سلاح‌های مجاز و غیرمجازی است که مردم در مراسماتی مانند عروسی و عزا از آن استفاده می‌کنند، امسال با همکاری سپاه و نیروی انتظامی یک هزار و 225 مورد سلاح کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد دولت سیزدهم هاشمی مهر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته