Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان با حضور ۲۴ تیم در حال برگزاری است. رقابت‌هایی که از دیروز (چهارم شهریور) آغاز شده و تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. رقابت‌های امسال به صورت میزبانی مشترک دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می‌شود.

در قالب این رقابت‌ها تیم ملی والیبال کشورمان نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عطایی در نخستین دیدار از ساعت ۲۰ امروز به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین خواهند رفت. ایران و آرژانتین آخرین بار در چارچوب جام واگنر به مصاف هم رفتند، اما نه با ترکیب اصلی تیم هایشان و این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم ملی والیبال کشورمان به اتمام رسید. حالا رقابت‌های قهرمانی جهان فرصتی شده تا دو تیم با ترکیب اصلی جدال سرسختی را با یکدیگر داشته باشند. پیش از این طبق آمار رسمی ایران و آرژانتین ۱۳ بار دیگر هم به مصاف هم رفته بودند که ۸ بار ایران پیروز میدان شده و ۵ بار هم تیم ملی والیبال آرژانتین با پیروزی از زمین مسابقه بیرون آمده بود.

تیم ملی والیبال کشورمان با هدایت بهروز عطایی در این مسابقات حضور پیدا کرده است و همچنین میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم را تشکیل می‌دهند. علیرضا طلوع‌کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک) رضا قلی‌پور (تراپیست) و یاناس (مربی بدنساز) از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

بهترین نتیجه ایران در رقابت‌ها رتبه ششمی در سال ۲۰۱۴ بوده است.

برنامه تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی به شرح زیر است.

شنبه - پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ - ایران – آرژانتین

دوشنبه - هفتم شهریور ساعت ۲۰ -  ایران – مصر

چهارشنبه - نهم شهریور ساعت ۲۰ - ایران – هلند

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال قهرمانی جهان تیم ملی والیبال کشورمان ساعت ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا