Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@00:53:38 GMT

روایتی از یک مدافع حرم در یکشنبه‌های کوتاه

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۸۰۳

روایتی از یک مدافع حرم در یکشنبه‌های کوتاه

فیلم کوتاه «اتاق عقد» به کارگردانی حسن حبیب زاده با حضور محمدرضا مقدسیان منتقد سیما در هفدهمین پاتوق فیلم کوتاه روز یکشنبه ششم شهریورماه اکران و نقد می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، فیلم کوتاه «اتاق عقد» به کارگردانی حسن حبیب زاده در هفدهمین پاتوق فیلم کوتاه با عنوان «یکشنبه‌های کوتاه» با حضور محمدرضا مقدسیان منتقد سینما، حسن حبیب زاده کارگردان و حسین محروقی مجری و کارشناس روز یکشنبه ۶ شهریورماه در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه ساعت ۱۷:۳۰ اکران و نقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه این فیلم کوتاه آمده است: «اتاق عقد» روایتی از یک مدافع حرم است که برای دومین بار راهی سوریه شده و عاطفه همسر جوانش هم چند روزی ست نتوانسته خبری از او بگیرد. او در حین آماده کردن اتاق عقد برای دختر همسایه مداوم به فکر مصطفی همسرش است به‌طوری‌که گاهی او را در میان مهمان‌ها می‌بیند. عاطفه خبر بارداریش را در یک پیام برای مصطفی می‌فرستد؛ اما همچنان جوابی از او نمی‌گیرد. مراسم عقد به پایان رسیده و عاطفه دست‌تنها مشغول کارهای نیمه‌تمام خانه‌شان می‌شود.

این فیلم کوتاه فضایی دراماتیک دارد و مجید نوروزی، هستی فرحی و مهری آل آقا بازیگران اصلی آن هستند.

حسن حبیب زاده دستیار احمدرضا معتمدی در فیلم سینمایی آلزایمر بوده و کارگردانی فیلم کوتاه «قرار؛ رستوران لفونتن»، مستند «جلال به روایت اسالم» و مجموعه «دورت بگردم ایران» ازجمله آثار اوست.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از نویسنده و کارگردان: حسن حبیب زاده، تهیه‌کننده: محمدجواد موحد، مجری طرح: محمد گودرزی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمدباقری، بازیگران: مجید نوروزی، هستی فرحی، مهری آل‌آقا، شیدا مقدری، بهار صبوریان، مریم مقدم، نازنین چیت‌ساز، معصومه دهقان، منشی صحنه: ملیکا یوسفی، جانشینان تولید: حامد یامین‌پور، کیانوش عاشورزاده، مدیر فیلم‌برداری: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: رسول علیزاده، طراح چهره‌پردازی: فرشته سطوت، تدوین: حسن حبیب‌زاده، مدیر صدابرداری: امید قربانی، صداگذار: محمدحسین ابراهیمی، مدیر تدارکات: امیر زره‌نازی، عکاس: مهدی خالدی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، تولیدشده در گروه هنری کات، محصول باشگاه فیلم سوره.

یکشنبه‌های کوتاه پاتوق اکران و نقد فیلم کوتاه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح است که هر هفته یکشنبه‌ها با حضور عوامل فیلم و منتقدان سینما در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه به‌نقد و برسی آثار کوتاه می‌پردازد.

مجتمع فرهنگی و هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، بعد از مترو دروازه دولت، نبش خیابان بهار جنوبی، جنب بانک تجارت به‌صورت آزاد و رایگان میزبان علاقه‌مندان سینمای کوتاه خواهد بود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بنیاد روایت فتح ، فیلم کوتاه اتاق عقد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیاد روایت فتح حسن حبیب زاده فیلم کوتاه اتاق عقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، در «دریای پارس» موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیک خلیج فارس و دریای عمان بر اساس تاریخ تمدن عیلام، اکد، سومر، کلده، آشور، بابل، ایران و فرهنگ‌های گوناگون منطقه، مراکز تمدن‌های کهن ایرانی در کرانه خلیج فارس بررسی می‌شود.
سابقه تاریخی جزیره خارک، داستان سفر واسکودوگاما پرتغالی و آمدن آلبر کرک به خلیج فارس و آغاز دوران استعمار تا دوران جنگ جهانی اول، مبارزات مردم جنوب علیه استعمار، موقعیت جزایر قشم، کیش، تنب بزرگ، تنب کوچک دیگر سرفصل‌های این فیلم را تشکیل داده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900989

دیگر خبرها

  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده