Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در خصوص عملکرد جودوکاران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: سعی کردیم با برگزاری اردوهای منظم شرایط را برای مسابقات آماده کنیم. ما سه سال از میادین به دور بودیم. بابت نتایج عذرخواهی کردم اگر کوتاهی شده است. شرایط برای ما سخت بود و جودوکاران در یک جنگ نابرابر در مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراسماعیلی افزود: بچه‌ها مسابقه ندیده بودند و انتظار داشتیم حداقل دو یا سه مدال کسب کنند اما این اتفاق رخ نداد. آنان در مسابقات تیمی ثابت کردند اگر در کوران مسابقه بودند توانایی بالا دارند.

وی درباره بانوان جودوکار تصریح کرد: مریم بربط و دیگر بانوان بسیار عالی کار کردند. بضاعت ما بیشتر از این است و در آینده از این ملی‌پوشان بیشتر خواهید شنید.

رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: در مسابقات انفرادی ضعیف بوده اما در مسابقات تیمی بسیار خوب عمل کردیم.

وی در خصوص آمادگی جسمانی جودوکاران گفت: من از لحاظ فنی و بدنی بچه‌ها را خوب دیدم اما شرایط مسابقات و استرس روحی و روانی روی آن‌ها اثر بسزایی داشت. یک روانشناس‌ عالی را برای مشاوره آوردیم.

میراسماعیلی افزود: این موضوع را من باز نکرده بودم اما در بخش بانوان اجازه نمی دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم.

آرش میراسماعیلی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره درگیری جودوکاران در سالن غذاخوری گفت: همه من را به صداقت می‌شناسند، سردبیر یکی از خبرگزاری‌ها این خبر کذب را نشر داد. اگر همچین موضوعی بود مسئولین ورود می‌کردند. یک شیطنت مغرضانه بود و با شدت آن را تکذیب می‌کنم. ما یکی از منظم‌ترین رشته‌های ورزشی بودیم. این موضوع یک خوراک بد برای بیگانگان شد تا به رشته جودو ضربه بزنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی جودو رقابت جودوکاران مسابقات کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد