Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ شهریور ماه اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی شهرستان فردوس با حضور ۶۰۰ نخبه و ۲۰۰ گروه جهادی برگزار خواهد شد.

در این راستا از دوم شهریور ماه رزمایش جهاد مقدس با حضور گروه‌های جهادی شهرستان فردوس، ۸۰ گروه جهادگر از شهرستان بیرجند و تعدادی از گروه‌های جهادی خراسان رضوی آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صغری اسدالهی مسئول گروه جهادی فاطمیون از شهرستان بیرجند در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت گروه جهادی فاطمیون از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است.

وی افزود: این گروه جهادی در زمینه‌های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، آموزشی، اشتغال‌زایی، مشاوره در زمینه اعتیاد، جمعیت و خانواده فعالیت دارد.

مسئول گروه جهادی فاطمیون بیان کرد: ۱۳ نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و طی دو روز گذشته با حضور در چهار روستای شهرستان فردوس حداقل به ۳۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی کردند.

اسدالهی عنوان کرد: این گروه جهادی با هدف خدمت به مردم و دولت، خودسازی و تبدیل عرصه فرهنگ به جهاد در رزمایش جهاد مقدس شرکت کرده و در زمینه‌های هنری، درسی، کار با کودک، کلاس قرآن و احکام، جهاد تبیین، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و در نهایت غبارروبی مساجد خدمت رسانی داشت.

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی ۴۵ عضو دارد که ۱۸ نفر از این اعضا ثابت هستند و عمده اعضا خانم و طلبه هستند.

مسئول گروه جهادی فاطمیون افزود: این گروه جهادی طی دو روز فعالیت در روستاهای فتح آباد، حسین آباد، گستج و محل محروم جواد الائمه در حاشیه شهر فردوس حضور داشت.

کد خبر 5574017

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی خراسان جنوبی فردوس گروههای جهادی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دولت سیزدهم اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل گروه جهادی فاطمیون گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت