Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زارع‌پور در نماز جمعه شهر ساری در سخنانی با اشاره به کار شبانه‌روزی و مجاهدانه تمام اعضای دولت، گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و عدالت محور است که در تلاش است با کار مجاهدانه مشکلات پیچیده کشور را حل کند.

او با اشاره به سفرهای رییس جمهور در یک سال گذشته، افزود: دولت به دنبال انجام کارهای بزرگی است که در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع‌پور شجاعت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه را یکی از این کارها عنوان کرد و گفت: این اقدام رانت و فساد را در این حوزه از بین می برد و برکات آن در آینده مشخص می شود.

او ایجاد نهضت واکسیناسیون و کاهش مرگ و میر کرونا را یکی دیگر از اقدامات دولت دانست و افزود: ۶ میلیون بیمه نشده نیز در یک سال گذشته بیمه شدند .

وزیر ارتباطات تعامل و ارتباط عزت مدارانه با کشورهای همسایه و دیگر کشورها را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از صد هیات تجاری بین ایران و کشورهای مختلف در رفت و آمد بوده اند و ده ها میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور جذب شده و یا در حال انجام است.

او به تشکیل شورای عالی فضایی بعد از ۱۰ سال و مصوبات آن اشاره، افزود: ایران هم اکنون جزو ۱۰ کشور دارای فناوری فضایی است و برنامه داریم تا پایان دولت سیزدهم ماهواره های سنگین را در مدارهای لئو قرار می دهیم.

زارع‌پور به پرتاب ماهواره خیام با همکاری روسیه نیز اشاره کرد و خبر داد: تصاویر دریافتی ماهواره خیام به زودی منتشر می‌شود و یکی از استان هایی که می تواند برای کارکردهای مختلف از این تصاویر استفاده کند استان مازندران است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به راه‌اندازی درگاه خدمات دولت هوشمند اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۰ درصد خدمات از طریق این درگاه ارائه می‌شود و برنامه داریم تا پایان این دولت با ارائه تمام خدمات دولتی کسی نیاز به مراجعه نداشته باشد و از منزل با گوشی یا کامپیوتر خود از خدمات دولتی بهره‌مند شود.

وزیر ارتباطات ایجاد دسترسی فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها، حمایت از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرهای بومی را از دیگر برنامه های وزارت ارتباطات عنوان کرد.

او نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه کشور دانست و تاکید کرد مشکلات کشور به دست جوانان ایرانی قابل حل است.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از کاربردهای ماهواره خیام | سنجش از دور با ۶۰۰ کیلوگرم وزن

وزیر ارتباطات تصریح کرد: قطار پیشرفت و توسعه فناوری در کشور در حال حرکت است و با تلاش جوانان هیچ زمانی متوقف نمی‌شود.

بر اساس همین گزارش، وزیر ارتباطات قبل از آغاز نماز جمعه در مصلای نماز جمعه ساری حاضر شد و با قرار گرفتن در میز خدمت وزارت ارتباطات به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کرد.

در این دیدارها مردم مسائل و مشکلات خود را مطرح و وزیر ارتباطات دستورات لازم برای پیگیری این مشکلات را صادر کرد.

کد خبر 700910 برچسب‌ها نماز جمعه وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات دولت سیزدهم اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم اینترنت وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات ماهواره خیام دولت سیزدهم نماز جمعه زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور مسئولان را موظف کرده‌ که هرکدام تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای با معاونت علمی فناوری منعقد کنند، گفت: در چند نقطه کشور مطالعات این مسئله را انجام داده‌ایم و به زودی تحول جدی فن‌آورانه و دانش پایه در حوزه حکمرانی فرهنگ را مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: به زودی قصد عزیمت به کشور آذربایجان برای شرکت در یک اجلاس را دارم؛ در این سفر دیدارهای مختلفی داریم و تلاش خواهیم کرد سطح تعاملات مشترک را ارتقا دهیم.

وی بیان اینکه باید از این سخنگاه بین‌المللی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی و نگاه متعالی فرهنگی انقلاب اسلامی استفاده کنیم، افزود: تلاشمان این است که در مسیر دیپلماسی فرهنگی و ارتقای ارتباطاتمان با کشورهای منطقه بتوانیم با آذربایجان نیز به واسطه همین نگاه، گفت‌وگوها را انجام دهیم و از این فرصت برای اعتلای حوزه فرهنگی و تعاملات فرهنگی منطقه‌ای مشترک استفاده کنیم.

وزیر فرهنگ درباره حمایت دولت از شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: دولت، دانش پایه است و تقریباً جلسه‌ای از جلسات دولت را در خاطر ندارم که رئیس‌جمهور در مورد شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آوری‌های نوین به همه اعضای دولت مطالبی را گوشزد نکرده باشند، در همین راستا مسئولان را موظف کرده‌اند که هرکدام تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای با معاونت علمی فناوری منعقد کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه‌های تابعه آن مثل سازمان اوقاف و امور خیریه، نهاد کتابخانه‌ها و سازمان سینمایی با قوت در این مسیر حرکت می‌کنند و از جمله مهم‌ترین اقداماتی که در دستور کار قرار دارد ایجاد شهرهای جدید صنایع خلاق فرهنگی است.

وی افزود: در چند نقطه کشور مطالعات این مسئله را انجام داده‌ایم و به زودی تحول جدی فن‌آورانه و دانش پایه در حوزه حکمرانی فرهنگ را مشاهده خواهیم کرد.

کد خبر 748984

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران