Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده کل ارتش در نشست با دانشجویان دوره 32 کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس ارتش گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های ایشان بایستی با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه ای دشمن حرکت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، در آخرین نشست با دانشجویان دوره 32 کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد (‌دافوس )‌ گفت: دشمن با تمام قدرت و با هزینه‌های زیاد در حوزه جنگ نرم، جنگ رسانه‌های وسیعی علیه کشور ما را طراحی و دنبال می‌کند و این امر وظیفه و تکلیف ما را در خنثی سازی توطئه شوم دشمنان صدچندان می‌کند که راه اندازی قرارگاه جنگ‌های نوپدید، فضای مجازی، فرماندهی جنگال و سایبر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقداماتی در این حوزه هستند.
امیر سرلشکر موسوی افزود :‌ امروز در ظاهر ما در صلح هستیم اما جنگ امروز، جنگ ترکیبی است جنگی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی؛ هر چند، جنبه نظامی این جنگ آشکار نیست اما نیروهای ما با هوشیاری کامل لحظه به لحظه دشمنان را رصد می کنند و ماموریت خود را در این در حوزه با دقت انجام می دهند.
فرمانده کل ارتش تاکید کرد : هم اکنون به لطف پروردگار و به برکت نیروی انسانی کم نظیر و شاید بی نظیر و فرهنگ سازمانی که در ارتش از آن بهره‌مند هستیم به سوی جایگاه و نقطه مطلوب در حرکت هستیم و با وجود تحریم‌ها و مشکلات، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف در ارتش حاصل گردیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه بار دیگر در مقابل خانه‌های عضو کابینه جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که معترضان در مقابل خانه نتانیاهو در تل‌آویو تظاهرات کردند.

در کنار خانواده‌های اسرای صهیونیست شماری از حامیان آنها و برخی نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.

طبق این گزارش، شماری از معترضان نیز در مقابل خانه «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با روشن کردن آتش خواستار کناره گیری وی از کابینه جنگ شدند.

معترضان، نتانیاهو و گانتس را به مانع تراشی در مسیر دستیابی به توافق تبادل اسرا متهم کردند.

معترضان همچنین با سردادن شعارهایی خواستار سرنگونی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شدند و اعلام کردند که این کابینه امنیت رژیم اشغالگر را به خطر می‌اندازد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق