Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:00:16 GMT

طرح موضوعات مهم از سوی سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۳۱۱

طرح موضوعات مهم از سوی سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان

سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: واگذاری خانه‌های جوان در قالب مناقصه به جوانان می‌تواند به تحرک و افزایش فعالیت‌ها در بخش جوانان کمک کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در گردهمایی مدیران ورزش و جوانان کشور (نشست تخصصی معاونت امور جوانان)، جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در جلسه به موضوع نحوه مدیریت خانه‌های جوان اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره این مکان‌ها نیاز به نیروی انسانی و اعتبارات کافی دارد، پیشنهاد می‌دهم که خانه‌های جوان از طریق مناقصه در اختیار جوانان خبره این حوزه قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی مطلوب در راستای اهداف مدنظر گام‌های مؤثری برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واگذاری خانه‌های جوان در قالب مناقصه به جوانان می‌تواند به تحرک و افزایش فعالیت‌ها در بخش جوانان کمک کند.

وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دیگر حضار از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد این موضوع طی فرایندی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین جواد محمدی با بیان اینکه بیش از هفت خانه جوان در سطح استان اصفهان نیمه‌تمام است، افزود: امیدوارم هرچه زودتر این اماکن به مرحله بهره برداری برسند.

یامین‌پور، پیرامون تکمیل خانه‌های جوان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان خانه‌های جوان که بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند روند کارهای آن‌ها پیگیری شده و با تخصیص مورد نظر تکمیل و هرچه زودتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین اشاره‌ای به ۲۷ صدم درصد سهم ورزش از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده داشت و افزود: برای توسعه و پیشرفت ورزش و امور جوانان در استان‌ها این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری تا تخصیص‌ها بهتر و به موقع صورت گیرد.

محمدی، ایجاد فضای اداری مطلوب و مناسب برای حوزه امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور را مهم دانست و اظهار داشت: ایجاد فضای اداری به فراخور موضوعات مربوط به این حوزه باعث می‌شود فعالیت‌های امور جوانان و سمن‌ها به نحو مطلوب پیگیری و انجام شود.

وی در ادامه از معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خواست که نهضت ملی مسکن جوانان دنبال شود و افزود: این موضوع از طریق دولت سیزدهم به شدت پیگیری می‌شود؛ در این بین ما هم باید گام‌هایی برای اقدامات ویژه در حوزه جوانان بویژه سازمان‌های مردم نهاد آن برداریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون چارت معاونت جوانان و یا حضور جوانان به عنوان عضو هیئت رئیسه در فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی گفت: ابلاغ و تعریف چنین چارتی با عنوان فرهنگی و جوانان در فدراسیون‌ها و بالطبع در هیئت‌های ورزشی سراسر کشور می‌تواند بسیاری از مسائل پیشروی جوانان را حل و فصل کند.

کد خبر 600004

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جواد محمدی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سرپرست اداره کل ورزش خانه های جوان امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد