Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@12:45:41 GMT

◄ در ملاقات رستم قاسمی و علی نیکزاد چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۳۷۴

تین نیوز

اواخر هفته گذشته با خبر شوکه کننده بازداشت قاسم مکارم نوه آیت الله مکارم و مشاور عالی وزارت راه و شهرسازی که در یکسال گذشته به عنوان مرد در سایه وزارت راه و شهرسازی شناخته می شد، سپری گردید.

به گزارش تین نیوز، پس از آن، شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، برخی رسانه ها حتی با درج خبر مذاکره با علی نیکزاد برای سرپرستی وزارت راه و شهرسازی، بر ابهام افکار عمومی در این زمینه افزودند.

بیشتر بخوانید: شایعه بازداشت مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی

به طوری که انصاف نیوز نوشت: علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و وزیر راه دولت احمدی نژاد به عنوان سرپرست وزارت راه معرفی خواهد شد. تصمیم برای معرفی نیکزاد به این دلیل گرفته شده که مخالفان رستم قاسمی از جمله در دولت، معتقدند در مدت وزارت او طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت نداشته است، یکی دیگر از دلایل تغییر پیش رو در وزارت مسکن، به انتقادها از مسائل درون این وزارتخانه برمی‌گردد، بسیاری از معاونان قبلی هنوز تغییر نکرده‌ اند، وزارتخانه دچار آشفتگی و چند دستگی است و انتصابات جدید رضایت بخش نبوده است. بنا بر این گزارش، محمد مخبر، معاون اول دولت، از علی نیکزاد برای اداره‌ وزارت راه برنامه خواسته و نیکزاد برنامه‌ی خود را ارائه کرده است.

کمی پس از انتشار این خبر، «هادی یوسف پورآذری» مشاور و رئیس دفتر ویژه وزیر راه در توییتر نوشت: لحظاتی پیش جناب آقای دکتر نیکزاد به منزل مهندس رستم قاسمی که مهره های ستون فقراتشان به خاطر حادثه ای آسیب دیده بود، تشریف آورند و شایعات مذاکره با ایشان برای وزارت را به کلی تکذیب نمودند. به زودی آنانی که با هزینه مالی بسیار، قصد تضعیف دولت انقلابی را دارند، افشا خواهند شد.

تصویر توییت هادی یوسف پور آذری مشاور وزیر تصویر خبر انصاف نیوز آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی تین وزارتخانه روابط عمومی شبکه های اجتماعی رسانه علی نیکزاد مسکن معاون اول علی نیکزاد وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور قاسم مکارم وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی علی نیکزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز شنبه (۸ اردیبهشت) مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با حضور هیأت همراه دو کشور دیدار و گفت‌وگو کردند که وزیر راه و شهرسازی ایران با اشاره به برگزاری این نشست، گفت: امروز با وزیر حمل و نقل کوبا، راجع‌به موضوعات اصلی دریایی و هوایی مورد مذاکره قرار گرفت که طرف کوبایی در حوزه حمل و نقل ریلی با شرکت واگن پارس قراردادی در زمینه خرید قطعات و تعمیرات واگن‌های این کشور منعقد کرده است.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چندین درخواست وزیر حمل و نقل کوبا در حوزه حمل و نقل دریایی، گفت: طرف کوبایی برای صادرات محصولات و جابه‌جایی بارهای خود درخواست استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را داشت که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت بنادر کشورمان بازدید داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این مذاکره مقرر شد، پیوند خواهر خواندگی میان دو بندر مهم کشورهای ایران و کوبا منعقد شود تا فعالین اقتصادی و شرکت‌های حمل و نقل دریایی کوبا بتوانند از تسهیلات بندری ایران بهره‌مند شوند؛ البته ظرفیت حمل و نقل دریایی دو کشور از طریق دریا و اقیانوس، در زمینه جابه‌جایی کالاهای کوبایی به مقاصد شمالی از طریق بنادر ایران فرصت بسیار خوبی خواهد بود.

بذرپاش با اشاره به درخواست‌های همتای کوبایی برای استفاده از ظرفیت مهندسی ایران در حوزه تعمیرات هواپیما، گفت: مقرر شد، نیازمندی‌های ایشان در این زمینه از طریق سفارت کوبا در تهران به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود.

کد خبر 6090293 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز