Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:52:20 GMT

برون رفت از مشکلات گردشگری نیازمند راهکارهای عملی است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۴۴۰

برون رفت از مشکلات گردشگری نیازمند راهکارهای عملی است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بختیاری ظهر شنبه در جمع اعضای اتاق فکر گردشگری فارس گفت: با توجه به شرایط کنونی گردشگری علاوه بر برنامه‌های تدوین‌شده به دنبال پیشنهادها و راهکارهای عملی برای برون‌رفت از مشکلات این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه گردشگری، صنعتی شکننده و حساس است و نیازمند مراقبت اصولی است، افزود: درهای اتاق فکر گردشگری فارس بر روی صاحب‌نظران و فعالان این حوزه بازشده و امیدواریم با همدلی و یکپارچگی که بین بخش‌های دولتی و خصوصی گردشگری استان فارس به وجود آمده، شاهد رونق این صنعت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خطاب به اعضای این اتاق گفت: برنامه‌های اجرایی حوزه‌های بازاریابی و تبلیغات، آموزش کارکنان در بخش‌های تأسیسات اقامتی، بخصوص بوم‌گردی و حتی دفاتر خدمات مسافرتی با قید فوریت و با همکاری تشکل‌های گردشگری آغاز می‌شود و به‌صورت مستمر هم ادامه خواهد داشت.

برگزاری رویدادهای گردشگری مختلف در استان از دیگر موارد طرح‌شده در این جلسه بود که به آن تأکید شد، همچنین از مهم‌ترین موارد مطرح‌شده پرداختن به موضوع برون‌رفت از وضع موجود «پسا کرونا» بود که راهکارهای مناسبی از سوی متخصصین حاضر در جلسه دریافت شد.

کد خبر 5574051

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی فارس گردشگری اتاق فکر هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دولت سیزدهم اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: این شرکت به‌منظور جذب سرمایه در راستای اجرای کلان پروه‌های گردشگری شرکت در نمایشگاه دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی اصفهان حضور یافت.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا اظهار داشت: این شرکت با تعیین مشی و رویکرد تعاملی با الگوی برد برد بخش قابل توجهی از پروژه‌های خرد مقیاس تفریحی و گردشگری را با حضور ارزنده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعامل شایسته با سازمان‌های متولی حوزه گردشگری به سرانجام رسانده است.

وی افزود: با برگزاری دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا و برگزاری نماشگاه تعاملاتی در حاشیه آن، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان نسبت به حضور در این نمایشگاه و اعلام ظرفیت برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و راغب به فعالیت در حوزه گردشگری در ساخت کلان پروژه‌های گردشگری اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: مطابق با دسته‌بندی‌های انجام شده در حوزه پیگیری و اجرای طرح‌های تفریحی و گردشگری پروژه‌های گردشگری موزه دوار اصفهان نما، خط دوم تله‌سیژ، فاز دوم شهر رویاها و احداث پارک برفی در رسته‌های کلان‌پروژه‌های این شرکت قرار دارد.

ساکت با اشاره به استقبال مدیران عرصه‌های اقتصادی از این غرفه، خاطرنشان کرد: با حضور شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این مجموعه، مدیرانی همچون روسای اتاق بازرگانی شهرهای مختلف کشور و مهمانان خارجی این اجلاس در جریان کلان پروژه‌های این شرکت برای تعامل مناسب و اقدام ارزنده در حوزه تفریح و نشاط قرار گرفتند.

کد خبر 749577

دیگر خبرها

  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان