Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد مخلص‌الائمه روز شنبه در دیدار با مردم شهر تفرش در مصلی این شهر، افزود: در سند تحول دولت مردمی، بهبود و تغییر شرایط جامعه به نفع مردم هدفگذاری شده و اجرای این مهم  درقالب سه افق کوتاه مدت، میان و بلند مدت برنامه ریزی شده است.

وی تاکید کررد: پایه و بنیان ریشه دار نظام جمهوری اسلامی مانع از شکست آن شده و اکنون در حال رسیدن به نیمه نخست دهه اول از چهل‌واره دوم انقلاب هستیم و به مراتب در شرایطی مقتدرتر و باثبات تر از دهه اول انقلاب هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان دهه سوم انقلاب را انقلاب میری عنوان کرد و گفت: ششم شهریورماه پارسال رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت تاکید کردند که اعتماد عمومی و امید مردم آسیب دیده و بر همین اساس تقویت اعتماد عمومی در دستور کار دولت قرار گرفت.

مخلص الائمه بزرگترین سرمایه دولت را اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم بیان کرد و گفت: بر همه روشن است که رهبر معظم انقلاب بر بحث امید مردم بسیار حساس هستند و ایجاد ناامیدی را یک حرام ملی و حرام شرعی می دانند.

وی ادامه داد: در مجموع اعتماد عمومی و امید مردم به لحاظ مفهومی به هم نزدیک و درهم تنیده است اما در مجموع ۲ مفهوم مستقل است و امیدها با ارائه محتواها افزایش پیدا می کند نه اینکه ادراک مردم را دستکاری کنیم و مردم بر اساس ادراکات و احساسات تصمیم می گیرند و این مهم مدنظر باشد چنانچه امید میان مردم نباشد در هیچ برهه ای از زندگی مردم پیشرفتی حاصل نمی شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: افزایش کارآمدی دستگاه‌های دولتی و دوایر اجرایی از مولفه های کلیدی ایجاد و ارتقای اعتماد عمومی مردم است و این مهم باید تقویت شود تا به افق مطلوب تر دست یابیم.

مخلص الائمه تصریح کرد: ۲۰۰ شبکه رسانه‌ای منافق و نفوذی پرقدرت که بودجه کلانی برای آن هزینه می شود در تلاش هستند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و هدفی جز این ندارند و با بهره گیری از ظرفیت رسانه آن را برجسته کنند.

وی افزود: رشد اقتصادی کشور در ۱۰ سال گذشته صفر بوده در حالی که میزان نقدینگی ۱۰ برابر شده و دولت سیزدهم در تلاش است این مهم را در مسیر صحیح هدایت کند.

استاندار مرکزی عنوان کرد : دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از بودجه کشور را در راستای ترمیم و تکمیل طرح های عمرانی اختصاص داده که این میزان اعتبار در تمام حوزه ها برای استان مرکزی ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است و باید اذعان داشت هیچ طرحی از مصوبات دولت سبزدهم به دولت آتی منتقل نمی شود و دولت آتی بدهکار دولت کنونی نیست.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: امید است با انجام فعالیت ها و عملکرد مثبت مسئولان دستگاه‌های اجرایی شرایط امیدوارکننده‌ای برای مردم ایجاد کنیم، هر چند در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس یک نظرسنجی میزان اعتماد عمومی مردم تاحدودی بهبود یافته است.

وی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۷۷۰ طرح عمرانی از محل اعتبارات دولتی، دهیاری ها و خیرین در استان مرکزی بهره برداری می شود.

فرماندار شهرستان تفرش نیز در ادامه اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال برای بهره برداری از ۶۱ طرح‌ عمرانی و اقتصادی در این شهرستان هزینه شده و افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال ۵۹۴ نفر را فراهم می کند.

محمدرضا رضایی افزود: در ۲۳ روستای شهرستان تفرش ۴۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و با این روند می توان گفت امسال رشد طرح های عمرانی شهرستان بیش از ۶۰۰ درصد بوده است.

وی گفت: طرحهایی که پیشرفت فیزیکی بالایی داشتند همزمان با هفته دولت در شهرستان تفرش بهره برداری می شوند و اکنون بیش از ۲۰ طرح عمرانی از جمله تکمیل طرح گردنه نقر، تامین منابع آب، مدرسه ، خانه محرومین با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد وجود دارد که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان تفرش بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، سرکشی ازخانواده شهدا، ادارات و تجلیل از کارمندان، برپایی پنج میز خدمت در راستای پاسخگویی و دیدار چهره به چهره با مردم از دیگر برنامه های تدارک شده هفته دولت امسال در این شهرستان است.

برچسب‌ها استان مرکزی تفرش دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی تفرش دولت سیزدهم استان مرکزی تفرش دولت سیزدهم اعتماد عمومی شهرستان تفرش دولت سیزدهم بهره برداری مخلص الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم