Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ۲۳ کیلومتر از طول محور نورآباد-خرم آباد و فیروز آباد - الشتر باقیمانده است، گفت: با توجه به توانمندی پیمانکار بومی پیش بینی ما این است که ۲۰ کیلومتر از محور تا پایان سال جاری و ۳ کیلومتر باقیمانده نیز پایان سال مالی ۱۴۰۱ تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گودرز بابا عباسی با اشاره به آخرین وضعیت چهار خطه نورآباد - خرم آباد و فیروزآباد - الشتر اظهار کرد: این محور با طول ۹۵ کیلومتر که ۸۱ کیلومتر آن محور خرم آباد- نورآباد و ۱۴ کیلومتر مربوط به محور فیروز آباد- الشتر است بخشی از کریدور بزرگراهی غرب است که تاکنون ۷۲ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده و ۲۳ کیلومتر آن در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به انتخاب پیمانکار بومی توانمند برای چهار خطه نورآباد - خرم آباد از ۲۳ کیلومتر باقیمانده در محور فیروز آباد ۲ کیلومتر و از محور نورآباد به فیروزآباد محدوده گاوکش ۴ کیلومتر آسفالت شده است، عنوان کرد: پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه ۱۰ کیلومتر از محور نورآباد - خرم آباد آسفالت و در صورت تامین اعتبار کافی همچنین تامین قیر مورد نیاز پروژه تا پایان سال ۲۰ کیلومتر از محور به بهره برداری برسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۳ کیلومتر باقیمانده نیز به دلیل حجم عملیاتی سنگین خاکبرداری سنگی و انفجار های متعدد و خاکریزی حجیم تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

باباعباسی با بیان اینکه این محور به دلیل حجم ترافیک بالا و دوخطه بودن در محدود پلیس راه تا گاوکش در مواقع تصادف های رخ به رخ اغلب با صدمات جانی و تصادفات منجر به فوت رو به رو بوده است، گفت: بنابراین چهار خطه کردن باقیمانده این مسیر و جدا کردن باندهای رفت و برگشت از همدیگر علاوه بر بالا بردن سرعت طرح و کاهش زمان سفر موجب ایمنی و کاهش چشمگیر تصادفات فوتی نیز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی آخرین کریدور بزرگراهی غرب اداره کل راه ترافیک پلیس راه تصادف رفت و برگشت محور نورآباد خرم آباد کریدور بزرگراهی غرب محور فیروزآباد الشتر محور نورآباد پایان سال خرم آباد تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت