Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم قایقرانی آب‌های آرام ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان راهی مجارستان شد.

تیم قایقرانی آب‌های آرام ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان بامداد امروز (شنبه) عازم مجارستان شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم قایقرانی آب‌های آرام ایران در بخش بانوان و آقایان با حضور ۳ مربی، ۴ ورزشکار و یک داور عازم مسابقات قهرمانی جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان ۹ تا ۱۳ شهریور ماه در شهر سگد کشور مجارستان برگزار می‌شود.

تیم ایران در بخش کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، کانوی زیر ۲۳ سال مردان و کانوی مردان جوانان در این رقابت‌ها حاضر است.

پدرو سنا سرمربی این تیم است و ایمان پورعزیز مربی کانو، مهسا مجللی مربی بانوان و محمدتقی محمدیان به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارند.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور قایقرانان کایاک بانوان، محمدنبی رضایی در بخش کانوی زیر ۲۳ سال مردان و محمد عباسی در بخش کانوی مردان جوانان ترکیب تیم ایران را در این رقابت تشکیل می‌دهند.

اعظم رحیمی‌زاده نیز به عنوان داور از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی به این رویداد دعوت شده که به همراه تیم ملی ایران راهی مجارستان می‌شود.

اخبار داغ 

تصمیم کریستیانو رونالدو برای بازگشت به اسپورتینگ اعتراض سپاهان به تخلفات گسترده در سیرجان + فیلم احساساتی شدن ساموئل اومتیتی از استقبال هواداران لچه تسویه حساب به شیوه اشکان دژاگه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم قایقرانی آب های آرام ایران زیر ۲۳ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران