Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:55:14 GMT

زلفی‌گل: اعتماد به علم و فناوری منجر به رشد می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۶۵۶

زلفی‌گل: اعتماد به علم و فناوری منجر به رشد می‌شود

ایسنا/فارس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ با بیان اینکه تلفیق علم و عقل، برکاتی به دنبال دارد، تاکید کرد که هرکجا به علم و فناوری اعتماد کنیم، شاهد رشد و توسعه خواهیم بود.

محمدعلی زلفی گل شنبه ۵ شهریور در آیین افتتاح پروژه‌ شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر کازرون، بیان کرد: وجود مدیران ارشد و نمایندگان پرکاری همچون نماینده کازرون موحب اتفاقات خوبی در فارس شده و خوشبین هستیم که در سالهای آینده به واسطه فرهیختگی حاکم بر مدیریت این استان، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز امیدواری از اینکه این پروژه بزرگ منشا خیر برای کازرون باشد، تصریح کرد: هرکجا سراغ علم رفته و آن را با عقل عجین کرده‌ایم، شاهد خیرات و برکات بوده‌ایم.

وزیر عتف ادامه داد: بسیاری از کشورهای دنیا علاوه بر استفاده از آب، از لجن باقی مانده هم مواد ارزشمند استخراج می‌کنند که نیاز است در کشور ما هم برنامه‌هایی از این قبیل داشته باشیم.

زلفی‌گل از همه دست اندرکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد و خواستار تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه شد و گفت: هر کجا به علم و فناوری اعتماد کنیم، ضرر نخواهیم کرد و هر کجا تصمیم علمی گرفته شده، از پخته ترین تصمیم‌ها بوده است.

استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: از بین ۱۲ شهری که حکومت نظامی در پیش از انقلاب اعلام شد سه شهر آن مربوط به استان فارس از جمله کازرون بود که نشان دهنده نوع نگاه مردم این استان به انقلاب بود.

محمدهادی ایمانیه، عنوان کرد: حمایت‌های جدی برای اجرای طرح انجام شد و خوشبختانه امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

استاندار فارس با بیان اینکه بنای ما در فارس این است که به ماجرای آب سر و سامانی دیگر داده شود، گفت: مشکل آب استانی که ۱۰ سال درگیر خشکسالی است، بدون تحقیفات حل نخواهد شد و لذا راهی جز استفاده از علم و دانش و تحقیقات و فناوری نداریم.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به کازرون، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدای گمنام، ادای احترام کرد.

زلفی‌گل ضمن شرکت در آیین افتتاح پروژه‌ تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کازرون، در آیین افتتاح مدرسه خیّرساز حضرت فاطمه زهرا "س" (نمازی) هم شرکت خواهد کرد.

همچنین بازدید از بیمارستان ۹۶تخت‌ خوابی کازرون و مرکز آموزش عالی سلمان فارسی، کلنگ‌زنی کارخانه تولید کابل مسی و کلنگ‌زنی پست ۶۶کیلووات کازرون از دیگر برنامه‌های حضور وزیر عتف در این شهرستان است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت عتف محمدهادی ایمانیه علوم تحقیقات و فناوری استانی علمی و آموزشی زلفی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفتگو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اساتید چشم و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

دیگر خبرها

  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد