Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته دولت، واحد دیبا صنعت مروارید باختر مستقر در شهرک صنعتی کاسپین با حضور سورنا ستاری معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین، همزمان با هفته دولت واحد دیبا صنعت مروارید باختر مستقر در شهرک صنعتی کاسپین با حضور سورنا ستاری معاون رئیس جمهور صبح امروز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این شرکت در زمینه تولید ورق و کارتن فعالیت دارد که زمینه اشتغالزایی ۴۰۰ نفر را به صورت مستقیم با سرمایه‌گذاری ۶۵۰۰ میلیارد ریال فراهم کرده است.
  ویژگی بارز محصول برای تولید کارتن‌های خاص و با چاپ‌های پیشرفته برای اولین بار در کشور بوده که موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ می‌شود؛ محصولات این شرکت به کشور عراق هم صادر می‌شود.
  گفتنی است آئین آغاز به کار ناحیه کارگاهی دانش بنیان شهرک صنعتی کاسپین، افتتاح شرکت پیروز صنعت لیان، بازدید از شرکت دانش بنیان دکتر غفوری، افتتاح خط تولید کاتالیست شرکت دانش بنیان شیمیایی بهداش، افتتاح خانه خلاق و نوآوری در سعدالسطلنه، نشست با نخبگان استان و برگزاری جلسه ستاد دانش بنیان از یرنامه‌های سفر ستاری به استان قزوین است.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک صنعتی کاسپین دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد