Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@21:06:25 GMT

مردان جذاب این ویژگی ها را دارند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۸۵۹

مردان جذاب این ویژگی ها را دارند

ظاهر معمولی داشتن مهربان بودن مردان مسن شخصیت و شوخ طبعی احساسی ریش بهترین گزینه شماست ریسک پذیر بودن

به گزارش اقتصاد آنلاین، بسیاری از مردان فکر میکنند که اگر قد بلند، چشم و ابروی مشکی و خوش تیپ باشند، جذاب هستند و زنان عاشق این ویژگی ها هستند. در این مقاله ما تعدادی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ظاهری مردانه را برای شما آورده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهر معمولی داشتن

زنان برای روابط کوتاه مدت، به دنبال مردانی هستند که از نظر کلیشه‌ای جذاب هستند. اما، اگر آنها به دنبال روابط طولانی مدت باشند ،مردان معمولی برایشان جذابتر هستند. اینکه خود واقعیتان را دوست داشته باشید و اعتماد به نفس داشته باشید مهم نیست چه لباسی پوشیده اید مهم این است که لباستان مرتب باشد و به دیگران احترام بگذارید.

مهربان بودن

بیشتر زنان ، مردان مهربان و با ملاحظه و سخاوتمند را به مردان خوشتیپ اما سنگدل ترجیح میدهند. زنانی که به دنبال دوستی های یک شبه هستند، جذابیت را به مهربانی ترجیح می‌دهند . مردان مهربان به زنان احساس امنیت میدهند و آنها میدانند که مردی که مهربان است ، شخصیت قویتری دارد.

مردان مسن

زنان، درهر نسلی، مردانی را که چند سال از آنها بزرگتر است را دوست دارند. زیرا مردان مسن ، استقلال مالی دارند و صبور و مهربان هستند. مردان مسن بدلیل تجاربی که دارند، میدانند که با زنان چگونه برخورد کنند و به بلوغ عاطفی رسیده اند.

شخصیت و شوخ طبعی

برای زنان ،شوخ طبعی مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی یک مرد است. مردان شوخ طبع سخت ترین موقعیت ها را به بهترین شرایط تبدیل میکنند و زنان را شاد میکنند.

احساسی

مردانی که حیوانات خانگی دارند ، برای زنان بیشتر جذابیت دارند. اگر بتوانید از یک حیوان مراقبت کنید، غریزه فرزندپروری شما احتمالاً به همان اندازه خواهد بود. داشتن حیوانات خانگی نشان میدهد شما همانطورکه با حیوانات مهربان هستید با انسان ها هم مهربان هستید.

ریش بهترین گزینه شماست

اینکه زنان مردان قد بلند را دوست دارند کاملا درست نیست. یکی از ویژگی های ظاهری که همه زنان عاشق آن هستند، ریش یا ته ریش است. زیرا به نظر زنان، ریش مرتب و تمیز نشان دهنده مردانگی، بلوغ و پشتکارآن مرد است.

ریسک پذیر بودن

البته نه همه خطرات. سطحی از جسارت وجود دارد که شما را جذاب می کند. بطور مثال مردانی که عاشق تفریحات هیجان انگیز هستند برای زنان جذاب هستند.

منبع: سایت طلا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار عمومی جذاب بودن مردان مسن ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است