Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «داود اسدیان» روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح تعریض پل میدان بسیج شهرستان مراغه اظهار داشت: جمهوری اسلامی از همیشه قدرتمندتر است و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع خواهد کرد. 

وی پیشرفت کشور در برخی از عرصه‌ها را افتخارآفرین خواند و افزود: دولت مردمی به دنبال حداکثر استفاده از ظرفیت های داخلی برای رفع مشکلات مردم است و در مسیر خدمتگزاری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مراغه به نهضت خدمت‌رسانی دولت در جای‌جای کشور اشاره و بیان کرد: طی یک سال گذشته در مراغه نیز دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و در برخی از حوزه‌ها از جمله راهداری به اندازه پنج سال قبل از آن کار شده است. 

شهردار مراغه نیز در این آیین اعلام کرد: طرح تعریض پل میدان بسیج با ۳۰۰ مترمکعب عملیات سنگی، ۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۱۵ تن آرماتوربندی انجام، و با احتساب هزینه نمادها و بهسازی فضای سبز و سیستم روشنایی در مجموع  ۲.۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

محمد مقتومی اضافه کرد: مسیرگشایی از عرض جاده مراغه- بناب، رفع خطر، گره‌گشایی از ترافیک ورودی شهر و تسهیل در عبور مرور خودروها از اهداف اجرایی این طرح بوده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری مراغه عملیات اجرایی این طرح در دی‌ سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در اردیبهشت‌ماه امسال به پایان رسید.
 

برچسب‌ها هفته دولت شهرداری مراغه مراغه دولت مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شهرداری مراغه مراغه هفته دولت شهرداری مراغه مراغه دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد