Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز ۵ شهریور نشست رسانه‌ای تشریح برنامه‌های رادیو اربعین با حضور جواد تشکری مدیر رادیو اربعین در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

جواد تشکری مدیر رادیو اربعین، در رابطه با اهمیت و نقش ویژه رادیو اربعین در ایام پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد: حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی بزرگ‌ترین رسانه‌ای است که می‌تواند رژه عاشقان و آزادگان عالم را مقابل دشمنان دین و مذهب و آزادگی نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تلاش کردیم در کنار تبیین قیام عاشورا در محضر فرهیختگان، کار اطلاع رسانی داشته باشیم و امسال هم زائران را از منزل تا زمان برگشتن همراهی خواهیم کرد و به همین منظور تا پایان ماه صفر برنامه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم‌های مختلف اعزامی از طرف رادیو اربعین کسانی هستند که به مسائل پیاده روی عظیم حسینی اشراف دارند. در فرودگاه حضرت امام و ترمینال سلام نیز با هماهنگی‌های انجام شده فضایی در اختیار رادیو قرار می‌گیرد تا به صورت میدانی گزارش‌های خود را تقدیم کنیم.

تشکری افزود: تلاش خواهیم کرد با مسئولان و کسانی که در این مسیر خدمت می‌کنند در ارتباط باشیم و مسایل و مشکلات را با آن‌ها درمیان بگذاریم.

مدیر رادیو اربعین درباره برنامه‌های رادیو اربعین گفت: برنامه «بانوی حرم» مختص بانوان است و تمام کسانی که در این برنامه فعالیت می‌کنند از خواهران بزرگوار ما هستند که ساعت ۱۴ تا ۱۶ هر روز پخش خواهد شد. در این برنامه به تمام مسائل پیرامون بانوان پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: گویندگی این برنامه را فاطمه نیرومند بر عهده دارد و هر نیم ساعت یکبار آخرین خبر از رادیو اربعین پخش می‌شود. 

وی در راستای هم افزایی برنامه‌های شبکه رادیویی اربعین با شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی گفت: بعضی از برنامه‌ها به صورت مشترک از رادیو جوان، رادیو تهران و رادیو اربعین پخش می‌شود.
همچنین فاصله بین نجف تا کربلا در دو استودیو برنامه پخش می‌شود. و در مسیر نجف تا کربلا 3 سیگنال خواهیم داشت. ضمن اینکه با هلال احمر هماهنگی شده تا توصیه‌های بهداشتی به خاطر گرما زدگی و مسائل مربوط به کرونا پخش شود.

مدیر رادیو اربعین در رابطه با فراخوان آثار مردمی خبر داد: کسانی که دست به قلم دارند می‌توانند دلنوشته‌های خود را در 300 کلمه به روابط عمومی معاونت صدا ارائه دهند که به 5 اثر برتر کمک هزینه سفر مقدس مشهد داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در پایانه‌های مرزی حتی فاصله بین نجف تا کربلا، اینترنت رایگان داده می‌شود و شنونده‌های ما می‌توانند صدایمان را از اپلیکشین ایرانصدا دریافت کنند.

مدیر رادیو اربعین در جواب این سوال که آیا برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ای تدارک دیده شده است، گفت: پویش‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان برنامه تدارک دیده شده است. امسال در پویش «سلام یا مهدی» که ویژه کودک و نوجوان است، جوایز خوبی برای این مخاطبین دیده شده است.

وی ادامه داد: در دهه کرامت برای اولین بار گوینده‌ها و تهیه کننده‌ها و برنامه سازان مختلف شبکه‌های رادیویی راهی شهر مقدس مشهد شدند که در دو استودیو صحن آزادی و جامع رضوی برنامه‌ها پخش شد و این مهم در رادیو اربعین نیز پیگیری می‌شود.

تشکری خاطر نشان کرد: شبکه‌های رادیویی به مناسبت اربعین حسینی در قالب 423 برنامه و 114 عنوان  231 ساعت برنامه تولید و پخش می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اربعین حسینی رادیو اربعین پیاده روی اربعین مدیر رادیو اربعین برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد

 میثاق دست‌پاک  بیان کرد: اجرای پویش جمع‌آوری زباله و برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت در شهر بزمان برگزار شد.
 
وی افزود: در واقع در چهارمین روز از هفته سلامت مصادف با روز جهانی زمین پاک با شعار «سرمایه‌گذاری در زمین و توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» اجرای پویش جمع‌آوری زباله در مدارس و برگزاری نمایشگاه نقاشی با حضور نمایندگان اداره محیط‌زیست، مرکز بهداشتی درمانی بزمان و کانون فرهنگی آموزش انجام شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به اهمیت و حفظ محیط‌زیست برای نسل‌های آینده، تصریح کرد: شرکت در چنین پویش‌هایی، باعث سالم نگه‌داشتن محیط‌زیست و ترویج فرهنگ حفظ آن و سلامت افراد می‌شود.
 
 وی به‌ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تولید زباله کمتر، کاهش مصرف ظرف پلاستیکی و نیز مدیریت پسماندها برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند