Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@14:00:13 GMT

اعطای ۲۱۱ دامدار کارت به متقاضیان در باشت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۴۷۵

اعطای ۲۱۱ دامدار کارت به متقاضیان در باشت

به گزازش خبرگزاری فارس از گچساران محمد انصاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در بخش جهاد کشاورزی باشت انجام شد.

وی بیان کرد: از مهمترین این اقدامات می توان به ساخت استخر ذخیره آب باغات روستای غورک با اعتباری بیش از 6 میلیاردو 500 میلیون ریال، ساخت کانال آب رسانی مزارع روستای لار به طول ۲۰۰متر با اعتبار  2 میلیاردو 860 میلیون ریال، ساخت کانال آبرسانی مزارع فتح به طول ۱۳۵متر با اعتبار  2 میلیاردو 200 میلیون ریال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی باشت تصریح کرد: در سال گذشته یک دهنه پل بین مزارع با اعتباری بیش از یک میلیاردو 600 میلیون ریال در این شهرستان احداث شد.

انصاری عنوان کرد: ساخت گلخانه ۵ هزار متری در مجتمع گلخانه فدک سرابیز از دیگر اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی باشت بوده که برای ساخت این طرح اقتصادی بیش از 64 میلیارد ریال هزینه شد.

وی گفت: در حال حاضر شهرک گلخانه ای فدک سرابیز باشت با مساحتی بیش از ۳۴ هکتار در دست اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی باشت خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته توسعه تولید خوراک دام و طیور کارخانه فدک از ۱۵هزار تن به ۵۴هزار تن افزایش یافت که در این زمینه بیش از 500 میلیارد اعتبار هزینه شد، این کارخانه ظرفیت تولید 70 هزار تن انواع خوراک دام، طیور و آبزیان را در سال دارد. 

انصاری بیان کرد: در این مدت بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای خرید 2 دستگاه کمباین به کشاورزان باشت پرداخت شدو 70 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب دامدار کارت به بهره برداران این شهرستان در یگ سال گذشته پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون 211 فقره دامدارکارت به دامداران و مرغداران باشتی اعطا شد، این نوع تسهیلات بانکی با سود ۱۰درصد و دوره بازپرداخت ۹ماهه برای حمایت از دامداران و مرغداران پیش بینی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی باشت ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از 76 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کشاورز کارت به 380 متقاضی در این شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیامک انصاری مدیر جهاد کشاورزی باشت دامدار کارت متقاضیان خبرگزاری فارس هفته دولت جهاد کشاورزی باشت میلیون ریال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در طرح نهضت ملی مسکن سه طرح تسهیلاتی برای تامین و ساخت مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی شده است. در طرح اول تامین زمین و ساخت مسکن را دولت انجام می دهد. در طرح دوم متقاضیانی که زمین دارند، تسهیلات وام ساخت مسکن دریافت خواهند کرد و در طرح سوم، تسهیلات وام کم‌بهره ساخت در اختیار متقاضیان در مناطق بافت فرسوده قرار می‌گیرد. طرح نهضت ملی مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری) و بانک‌های کشور اجرا می‌شود. 

متن شهروند خبرنگار ما:

پس از سه سال همچنان بیش از پنجاه هزار نفر از تایید شدگان نهضت ملی مسکن شیراز بلاتکلیف هستند و متاسفانه مسئولین و متولیان امر ، زمین را تامین نکرده اند.مسئولین استانی هیچ تلاشی برای پیگیری و پیشبرد کار ندارند و به نظر میرسد اصلا هدف اصلی دولت که نهضت ملی مسکن هست برایشان بی اهمیت است.

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز