Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@21:59:15 GMT

رصد حرکات نمایشی و حادثه‌آفرین خودروها در یاسوج

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۵۵۵

رصد حرکات نمایشی و حادثه‌آفرین خودروها در یاسوج

سردار کیقباد مصطفایی در خصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی ایستگاه‌های ایست و بازرسی و همچنین مطالبه شهروندان در خصوص حرکات نمایشی خودروها توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تعدادی از شهروندان در شهر یاسوج با بیان اینکه همچنان ویراژ، کورس شبانه، صدای ترمز خودرها سبب سلب آسایش شهروندان می شود، اذعان داشتند: در میدان انقلاب شهر یاسوج در کنار تلاش‌ها و نظارت‌های صورت‌گرفته و همچنین برخوردهای قانونی، همچنان تعداد افراد محدودی اقدام به سلب آسایش شهروندان از طریق بوق‌های مکرر، صدای اگزوزهای گوش خراش، کورس‌های شبانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهروندان ورود پلیس را سبب کاهش مشکلات خودروها از طریق آلودگی صوتی در شب‌ها عنوان کردند و ادامه دادند: برای جمع آوری و به حداقل رسیدن آلودگی صوتی در شب‌ها پلیس همچنان میتواند فعالیت کند تا آرامش شهروندان با اقدامات هیجانی افرادی محدود که می تواند سبب به خطر انداختن جان دیگر افراد شود به حداقل برسد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به این موضوع گفت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد رصد و کنترل قرار می‌گیرد، تردد خودروها با سرعت‌های نامتعارف است و این سرعت امنیت جانی شهروندان را به خطر می‌اندازد.

سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه علاوه بر کنترل روزانه برای کاهش این موضوعات، طرح‌های خاصی برای برخورد با این دسته از افراد متخلف دنبال می شود، گفت: رصد خودروهای متخلف در شب‌ها و روزها که اقدام به حرکت های نمایشی دارند تعطیل نمی شود و همچنان ادامه دارد در همین راستا میدان انقلاب شهر یاسوج از نقاط هدف طرح است و در ساعات مختلف شبانه روز اجرای این طرح دنبال می شود.

این مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایستگاه های ایست بازرسی در مبادی ورودی کهگیلویه‌وبویراحمد راه‌اندازی شدند،  گفت: اعتبار ویژه‌ای از طریق استانداری برای راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی راه‌اندازی و پیش‌بینی کردند و در حال پیگیری امور مربوط به این موضوع هستیم و امید داریم در سال جاری بتوانیم کلنگ ایجاد پاسگاه ایست و بازرسی در یکی از محورهای اصلی کهگیلویه‌وبویراحمد بر زمین زده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج

 سرپرست تیم ملی هاکی گفت: در این اردوی ۵ روزه ۷۵ هاکی کار منتخب حضور دارند.

شعبانی گفت: در پایان این اردو ترکیب تیم ملی هاکی امید جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

وی گفت: اولین بازی تیم ملی در این مسابقات اواخر همین ماه در کشور مغرب برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند