Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سورنا ستاری روز شنبه در حاشیه افتتاح خانه خلاق استان قزوین در جمع خبرنگاران، افزود: خانه های خلاق در قانون جهش تولید دانش بنیان، کاملا تعریف شده و این موجودات جدید در حوزه کارآفرینی ما معرفی شده اند.
وی یادآورشد: افتتاح خانه خلاق در سرای سعدالسلطنه استان شروع این حرکت در استان قزوین است، استانی که دارای قدمت بسیار بالایی بوده و صنایع دستی بسیار با ارزش آن در معرض نابودی قرار گرفته و توسط خود مردم باید این صنایع دستی دوباره احیا شوند و به زندگی مردم بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاری افزود: کاری که در خانه های نوآوری می کنیم این است که ایده های جدید را برای نفوذ این نوع نوآوری ها شناسایی و ارایه می کنیم.
معاون رئیس جمهور گفت: امیدواریم تکنولوژی هم به این موضوع کمک کند خصوصا حوزه آی سی تی که بسیاری از این صنایع را به روز کند و در دسترس مردم قرار دهد.
ستاری درخصوص توسعه زیست بوم فناوری و ورود شرکت های دانش بنیان به صنایع بزرگ نیز افزود: قانون جهش دانش بنیان زیرساخت بسیار خوبی را در این زمینه ایجاد کرده و حدود ۱۰ آیین نامه مربوط وجود دارد که حدود چهار مورد آنها در دولت مصوب شده و مابقی را نیز سعی می کنیم تا ۱۵ شهریور به تصویب دولت برسانیم.
معاون رییس جمهور گفت: یکی از بخش های عمده آن معافیت مالیاتی صنایع حوزه آراندی و همکاری شرکت های بزرگ در بازار سرمایه بوده و بسیاری امکانات دیگر در قانون جهش تولید دیده شده است.
وی درخصوص طرح چشمه نور نیز گفت: این پروژه بسیار بزرگ بوده و راه اندازی کامل آن زمانبر است و خوشبختانه منابع جدیدی به آن تزریق شده و امیدواریم سرعت بگیرد.

بازدید و افتتاح طرح‌های استانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، نشست با نخبگان و نشست با دانش بنیان‌های استان از جمله برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سفر به قزوین است.

برچسب‌ها خلاقیت سورنا ستاری استان قزوین نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلاقیت سورنا ستاری استان قزوین خلاقیت سورنا ستاری استان قزوین نوآوری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد

در آیینی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر، مدیران کل اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری بوشهر، رایزن بازرگانی هند در ایران، معاون سازمان توسعه تجارت، رئیس میز هند در وزارت خارجه و تجار بوشهری و هندی و مدیران حوزه صنعتی و اقتصادی استان بوشهر، مرکز تجاری هند و ایران در محل نمایشگاه ایران اکسپو راه اندازی شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین با تقدیر از سازمان توسعه تجارت و سفرای دو کشور ایران و هند اظهار داشت: راه اندازی این مرکز فرصت مناسبی برای گسترش مناسبات دو کشور است.

وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بوشهر و هند خاطر نشان کرد: بنادر استان بوشهر و هندوستان، سابقه طولانی در تجارت و بازرگانی دارند و اشتراکات فرهنگی زیادی وجود دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بسیاری از اصطلاحات هندی در ادبیات استان بوشهر وجود دارد و جمعیت هندی تبار‌ها هم‌اکنون نیز در استان بوشهر زیاد است.

محمدی زاده با بیان اینکه اکنون لنج‌ها و شناور‌های بوشهری به هندوستان تردد دارند گفت: خلیج فارس و دریای عمان، ارتباط مستقیمی بین بنادر بوشهر و هندوستان ایجاد کرده است.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: تولید ۷۴ درصد گاز کشور، تولید ۴۹ درصد محصولات پتروشیمی، تولید صد در صد میعانات گازی و صادرات ۹۳ درصد نفت ایران از ظرفیت‌های مهم این استان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بوشهر از قطب‌های تولید خرمای کشور است که در هند نیز مصرف بالایی دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد میگوی ایران در استان بوشهر تولید می‌شود افزود: مبادلات تولیدات استان بوشهر با هندوستان از اهداف راه اندازی این مرکز تجاری است.

وی گفت: روابط سنتی و قدیمی تجاری بوشهر و هند باید به روابط نوین و جدید تبدیل شود و کیفیت فعالیت‌های تجاری و بازرگانی دو طرف ارتقا یابد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتخاب یکی از تاجران باسابقه بوشهری به عنوان مدیر مرکز تجاری ایران و هند امری ارزشمند است و بزودی نخستین نمایندگی این مرکز در بوشهر راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه