Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت سیزدهم به منظور حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در استان گلستان را سه برابر کرده است، اما جای خالی طرح برای گرفتن وام قرض‌الحسنه به چشم می‌خورد فرصتی که می‌تواند اشتغالزا و امیدآفرین باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یکهزار و 200 فقره تسهیلات به مبلغ 160 میلیارد تومان از سوی صندوق کارآفرینی امید استان گلستان به متقاضیان پرداخت شده است که زمینه اشتغال یکهزار و 600 نفر به وجود آمد، این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت به استان گلستان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبارات صندوق کارآفرینی امید گلستان 3 برابر شد/ اعتبار است؛ طرح نیست!

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از رشد سه برابری اعتبارات صندوق نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: منابع برای اعطای تسهیلات وجود دارد اما متقاضی برای طرح نیست.

رسول شهرکی امروز در خصوص جزئیات برخورداری از تسهیلات صندوق اظهار کرد: کمیته فنی باید طرح‌های مورد تائید را به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی کند، برخی‌ تسهیلات متاسفانه مشتری ندارند.

وی از پرداخت یکهزار و 200 فقره تسهیلات از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: 160 میلیارد تومان برای اشتغال یکهزار و 600 نفر در دولت سیزدهم به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان نامه‌های زیادی به صندوق ارجاع داده شد که 400 فقره آن به مبلغ 8 میلیارد و 200 میلیون تومان را تا به حال پرداخت کردیم در این میان 50 تقاضا مربوط به تسهیلات اشتغال و 350 وام ضروری بوده است.

به گفته شهرکی؛ 4 هزار و 900 نامه به صندوق ارجاع شد که 4 هزار و 500 نامه شرایط لازم برای دریافت تسهیلات را داشتند، آن دسته از نامه‌هایی مشمول دریافت تسهیلات نشدند اعم از استخدام، بدهی معوقه به بانکها و چک‌های برگشتی که در حیطه اختیارات صندوق نیستند.

وی اولویت صندوق کارآفرینی امید در سال جاری را حمایت از طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اعلام کرد و افزود: طرح های دانش بنیان و تکمیل زنجیره تولید از اولویت های صندوق به منظور حمایتهای تسهیلاتی هستند.

* زمینه اشتغال 376 نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی در هفته دولت فراهم شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با بیان اینکه در هفته دولت امسال 318 طرح با سرمایه گذاری 85 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: طرح های هفته دولت با حمایت این صندوق 376 شغل در استان ایجاد می کند.

شهرکی گفت: صندوق در روستاها سه برنامه استراتژیک را پیگیری می کند صندوق های خرد محلی که به صورت خانوادگی و فامیلی در روستاها تشکیل می شوند به کمک بسیج سازندگی تفاهم نامه ای در این زمینه امضا شده است بسیج سازندگی در زمینه تولید، بسته بندی و فروش به افراد آموزش می دهد و صندوق کارآفرینی امید نیز 250 میلیون تومان تسهیلات می دهد.

وی بیان کرد: در زمینه طرح «هر روستا یک محصول» نیز صندوق کارآفرینی امید 133 فقره تسهیلات به مبلغ 10 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان ادامه داد: از محل بند الف تبصره 18 نیز تعداد 300 فقره تسهیلات به میزان 80 میلیارد تومان تسهیلات ارائه کردیم همچنین از محل اشتغال پایدار روستایی تاکنون 111 فقره تسهیلات به مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون تومان این صندوق تسهیلات پرداخت کرده است.

شهرکی گفت: نقاط مستعد در طرح روستای بدون بیکار به کمک مدیرکل امور روستایی، فرمانداری و دهیاری شناسایی می شوند، کمبودهای روستایی احصاء و برای دریافت تسهیلات به صندوق معرفی می شود هدف ما حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فقره تسهیلات دریافت تسهیلات میلیارد تومان تسهیلات صندوق دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...

دریافت 22 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یک اقدام جالب یک بازیگر با گذاشتن یک دوربین مخفی می خواهد آزمایش اجتماعی را انجام دهد که در آن رفتار مردم نسبت به تغییر پوشش و حجابش را ثبت می کند.

در این ویدیو از گرفتن شماره برای خریدهای بعدی تا عینک پیشنهادی برای همسر به خانم فروشنده را شاهد هستید.

کد خبر 847598 منبع: مهر برچسب‌ها بهداشت روانی خبر مهم زنان - حجاب دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی