Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حاجی بگلو روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه اندازی این طرح های صنعتی موجب اشتغالزایی ۶۲۸ نفر شد که رقم قابل ملاحظه ای در سال های اخیر است.

وی افزود: در این مدت؛ ۵۸۷ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال صادر شد و با راه اندازی این طرح ها برای ۹ هزار و ۲۶ نفر اشتغال ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بگلو با اشاره به حمایت های دولت از رونق تولید و اشتغال در صنایع گفت: در یک سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان پرداخت شده است.  

وی، بررسی ۱۴۰ مورد درخواست ثبت سفارش واردات واحدهای صنعتی و بررسی یکهزار و ۴۳۳ مورد درخواست تامین سوخت واحدهای صنعتی و معدنی را از دیگر اقدامات انجام شده در بخش صنایع و معادن استان در یک سال گذشته عنوان کرد.   

حدود ۴۰۰ واحد صنعتی در خراسان شمالی دایر است.  

پرداخت ۲۹۵ فقره مشاغل خانگی 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ادامه داد: ۴۰۶ فقره پرونده تسهیلات خانگی در دولت سیزدهم به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد تومان به بانک های عامل ارسال شد.

وی تصریح کرد: در این مدت ۲۹۵ فقره پرونده منجر به پرداخت تسهیلات به میزان ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد که بر این اساس ۷۲ درصد از پرونده های معرفی شده منجر دریافت تسهیلات شد.

حاجی بگلو افزود: از این میزان؛ ۴۲ فقره پرونده مشاغل خانگی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم چهار ماهه نخست امسال به بانک ها معرفی شده و در مرحله پرداخت است.  

خراسان شمالی با دارا بودن ۸۶۳ هزار نفر جمعیت که ۴۴ درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند، دارای ۹ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

در نواحی و شهرک های صنعتی این استان ۳۲۷ واحد صنعتی جواز بهره برداری دارند که میزان اشتغالزایی آن ها ۴ هزار و ۹۱۱ نفر و میزان سرمایه گذاری در این واحد ها نیز ۸هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها بجنورد سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان شمالی وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان شمالی وزارت صنعت معدن و تجارت بجنورد سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان شمالی وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی