Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:43:53 GMT

کانون ارزیابی مدیران خراسان‌شمالی تشکیل شد 

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۶۱۳

کانون ارزیابی مدیران خراسان‌شمالی تشکیل شد 

مرتضی بهزادفر روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارکنان و مدیران خراسان شمالی پیش از این برای انتصاب در پست های مختلف برای اخذ گواهی صلاحیت شایستگی های عمومی به یکی از کانون های مستقر در تهران و یا استان های دیگر مراجعه می کردند که این موضوع سبب اتلاف هزینه و زمان بسیاری می شد.

وی افزود: مجوز کانون ارزیابی از سازمان اداری و استخدامی کشور دریافت شد و بر این اساس ارزیابی شایستگی مدیران در استان قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی تصریح کرد: مدیران برای انتصاب در پست های حرفه ای، باید در چهار سطح عملیاتی، پایه، میانی و ارشد مورد ارزیابی قرار گیرند و گواهی صلاحیت شایستگی های عمومی دریافت کنند که این ارزیابی ها در کانون مدیران انجام می شود.

بهزادفر گفت: رسالت اصلی کانون ارزیابی ارتقای شایستگی مدیران،  فراهم کردن ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و توسعه ظرفیت ها، قابلیت ها و شایستگی های کارمندان مستعد احراز پست های مدیریت حرفه ای است.

وی عنوان کرد: افزایش انگیزه کارشناسان و کارمندان توانمند از طریق ایجاد فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست های مدیریت حرفه ای از دیگر اهداف این کانون است.

بهزادفر با بیان اینکه شناسایی استعدادها و پتانسیل­ های افراد برای تربیت مدیران آینده یکی از دغدغه­ های حوزه منابع و سرمایه های انسانی است افزود: ارتقای بهره ­وری نیروی انسانی منوط به شناسایی افراد با استعداد و شناخت شایستگی­ های آنان در سازمان ها است.

وی ادامه داد: افراد معرفی شده پس از بررسی داشتن شرایط شرکت در کانون ارزیابی، مورد ارزیابی قرار گرفته و برای افرادی که موفق به کسب حدنصاب می شوند، گواهینامه شایستگی عمومی مدیران حرفه ای صادر می شود.  

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شایستگی تخصصی مدیران دستگاه های اجرایی توسط وزارتخانه و یا سازمان مرکزی متبوع انجام می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.  

برچسب‌ها بجنورد سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی بجنورد سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی کانون ارزیابی خراسان شمالی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری