Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ مورد جلسه در محل شعبه‌های دادگاه خانواده برای حمایت از جامعه هدف کارشناسان حقوقی این معاونت به نمایندگی اداره کل حضور داشته اند و به نفع فرزندان شبه خانواده رأی گرفته مورد حمایت قضائی قرار گرفته اند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان بوشه ر افزود: حدود ۲۰۰ مورد مشاوره حقوقی به جامعه هدف بهزیستی توسط کارشناسان حقوقی این معاونت به صورت روزانه و حضوری در محل دفتر حقوقی صورت گرفته که این مشاوره‌ها نیز به صورت کاملاً رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ۳۰ نفر از مددجویان با دریافت معرفی نامه از این اداره کل و ادارات شهرستانی در سطح استان، از خدمات حقوقی رایگان بهره مند شده اند و همچنین ۱۰ مورد نیز از مددجویان استان‌های دیگر پذیرش داشته ایم و از مددجویان بوشهر به استان‌های دیگر جهت حمایت قضائی معرفی شده‌اند.

محمودی افزود: همچنین پیگیری ساماندهی ۱۸ مورد سرپناه و مسکن برای مددجویان دشتستان از جمله اقدامات حقوقی این معاونت می‌باشد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: حمایت‌های حقوقی غالباً در زمینه‌های کیفری، ثبتی، خانوادگی، اختلافات مالی راهنمایی و مشاوره مددجویان و معلولان زیر پوشش بوده است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی در قبال آتیه فرزندان زیر پوشش این اداره کل خود را مسئول می‌داند گفت: با حضور در جلسات امور حسبی فرزند خواندگی نسب قیم بررسی صلاحیت متقاضیان را در جهت تأمین مالی و بیمه فرزندان سازمان ارزیابی می‌کنیم.

محمودی عنوان داشت: سازمان بهزیستی با عنایت به متن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، با انعقاد دو تفاهم نامه جداگانه با مرکز امور مشاوران و وکلای قوه قضائیه و همچنین کانون وکلای دادگستری استان بوشهر به منظور حمایت‌های قضائی رایگان از جامعه هدف بهزیستی گام مهمی در این زمینه برداشته است.

کد خبر 5574160

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی بوشهر سازمان بهزیستی بهزیستی بوشهر هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم اربعین 1401 اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی