Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ازدحام و شلوغی جلوی در اداره گذرنامه شهرری واقع در بزرگراه کریمی موجب شده تا در کنار این بزرگراه خودروها به صورت دوبله پارک شوند.

جمعیت حاضر که بیشتر به نظر می رسد از اتباع هستند به روند کُند کار اعتراض دارند اما تا ساعت ۱۲ ظهر امروز و زمان تنظیم این خبر، اداره گذرنامه کار تمدید گذرنامه ۲۰۰ نفر را انجام داده است و گفته می شود این روند تا ساعت ۲۱ نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از متقاضیان تمدید گذرنامه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در چند روز گذشته گفته شده بود اداره گذرنامه شهرری خلوت است و بسیاری از مردم شهر تهران برای تمدید گذرنامه به اینجا مراجعه کردند.

یکی دیگر از شهروندان نیز با گلایه از کندی کار گفت: انتظار در صف عاشقان اباعبدالله شیرین مثل عسل است.

هاتف یکی از اتباع افعانستانی هم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ساعت ۶ صبح اینجا هستم و هنوز نوبت من نشده، ای کاش تعداد کارمندان و مراکز تمدید گذرنامه را بیشتر کنند.

وی با این حال گفت: باز این مرکز نسبت به مراکز دیگر خلوت تر است.

هوا گرم و یک سری از متقاضیان تمدید گذرنامه برای رفع خستگی و رسیدن نوبتشان به چمن کاری کنار اتوبان پناه بردند؛ یک سری نشسته و چند نفری هم زیر سایه درختان دراز کشیده اند.

در این اثنا و وقتی صدای اعتراض مردم و خستگی از انتظار بلند می شود، صدایی شنیده می شود که بر محمد و آل محمد صلوات و جمع حاضر پس از صلوات فرستادن یک یا حسین می گویند.

دوم شهریور سخنگوی فراجا با اشاره به آغاز تمدید ۶ ماهه گذرنامه‌های منقضی شده اعلام کرد: «برگه گذر موقت» اربعین از «اول صفر» صادر می‌شود.

سردار مهدی حاجیان خاطرنشان کرد: کسانی که تاریخ گذرنامه‌ آنان منقضی شده و یا تاریخ اعتبار آن کمتر از یک ماه است، از روز شنبه ۵ شهریور می‌توانند به اداره گذرنامه مراکز استان یا شهرستان‌هایی که این اداره در آن فعال است، مراجعه کرده و همکاران ما یک مهر تمدید ۶ ماهه بر گذرنامه آنها می‌زنند تا بتوانند یکبار خروج به مقصد عراق داشته باشند. این تمدید هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت.

برچسب‌ها شهرستان ری ماه محرم پیاده روی اربعین پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ماه محرم پیاده روی اربعین شهرستان ری ماه محرم پیاده روی اربعین تمدید گذرنامه اداره گذرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود