Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا محمدی که مسئولیت ستاد اربعین در مرز خسروی را بر عهده دارد در جریان بازدید از ادوات و خودروهای مکانیزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اعزامی به مرز خسروی گفت: خوشبختانه در راهپیمایی اربعین حسینی امسال یک هم افزایی و برنامه‌ریزی بین بخشی و مردمی شکل گرفته است تا این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: اعزام خودروهای تخصصی و غیر تخصصی جهت اعزام به قصر شیرین شامل چهار دستگاه خاور، سه دستگاه فان، یک دستگاه جاروب بزرگراهی، دو دستگاه واترجت، سه دستگاه تانکر، یک دستگاه نیسان، سه دستگاه پیکاپ صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم جهت اعزام نیرو با نواحی شش گانه و فضای سبز در سه مرحله و هر مرحله ۱۵۰ نفر به عمل آمده است، از سوی دیگر دو نفر از نیروهای مدیر منطقه جهت هماهنگی اولیه، عوامل مقنی جهت حفر چاه و نیروهای تأسیساتی به قصر شیرین به صورت ثابت اعزام شدند.

کد خبر 5574153

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه ۲۲ شهرداری تهران شهرداری تهران مرز خسروی شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین 1401 اربعین حسینی سازمان تامین اجتماعی علیرضا زاکانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران حفاظت از محیط زیست ترافیک سازمان محیط زیست مدیریت شهری قوه قضاییه اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سید حمید مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

کد خبر 6097728

دیگر خبرها

  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین