Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مرکز بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در شلمچه با حضور ویدیویی رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

دکتر سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان این‌که مرکز شهید سلیمانی با مشارکت وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند احداث شده است، اظهار کرد: این مرکز که با مبلغ  ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسمی رسیده است، همزمان خدمات غربالگری بهداشت، خدمات درمانی و فوریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: این مرکز دارای ۲۴ تخت بستری، بخش‌هایی مانند اتاق پزشک، بخش بستری زنان و مردان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق احیاء(CPR) ، داروخانه، واحد، بهداشت (نمونه‌گیری) واحد مامایی و واحد تریاژ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه مرکز شهید سلیمانی با تلاش و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی آبادان تجهیز شده است، عنوان کرد: در این مجموعه بیماران نیازمند بستری موقت مراقبت می‌شوند و در صورت نیاز به انتقال نیز، نیروهای فوریت‌های پزشکی این آمادگی را دارند که بیماران را به بیمارستان‌های ولیعصر(عج) خرمشهر و آیت‎‌الله طالقانی آبادان منتقل کنند.

محمدی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، نیروهای درمانی از ۱۲ شهریورماه در مرز شلمچه مستقر می‌شوند اما اگر شاهد افزایش جمعیت در این روزها بودیم، این آمادگی وجود دارد که زودتر نیز خدمات‌رسانی آغاز شود.

در ادامه دکتر سید نادر نقیبی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز گفت: با توجه به اینکه امسال شاهد حضور خیل عظیمی از زائران داخلی و بین‎‌المللی در مرز شلمچه هستیم، تمهیدات خوبی برای خدمات‌‎رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام با ۴۹ دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار فروند بالگرد و دو فروند هواپیمای بیماربر به زائران سید و سالار شهیدان خدمت رسانی خواهد شد.

نقیبی افزود: با توجه به افتتاح مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی مشکلی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، این مرکز با ۳ هزار متر زیربنا و  ۵ هزار و ۴۰۰ متر محوطه، در قالب بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های حوزه سلامت در هفته دولت، افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان پياده روي اربعين مرز شلمچه دانشگاه علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم