Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردان بسکتبال با ویلچر کشورمان از _هشتم شهریور ماه_ وارد اردوی تیم ملی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین مرحله رادوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از _هشتم تا هجدهم شهریورماه_ به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

مسعود فلاح سرمربی و حسن پالار مربی تیم ملی، ورزشکاران زیر را به این اردو دعوت کردند:

حکیم منصوری، وحید سعادت‌پور، سعید حیدری (مازندران)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حسن عبدی (خراسان‌رضوی)، دانیال ذاکری، علی کریمی، ایمان بگ‌زاده (اصفهان)، محسن بیگدلی (زنجان)، علیرضا کمالی‌فر، امید هادی‌اظهر، حسنعلی کعب عمیر (تهران)، امیررضا احمدی، حسن اسدیانی (ایلام)، فالح عیاشی (خوزستان)، محسن طلوعی (اردبیل)، مهدی عباسی، محمدحسن سیاری (مرکزی)، علی اکبر ابراهیمی (یزد)

یاسر گیلکی به عنوان مربی بدنساز و حجت‌الاسلام حسین کارگر به عنوان مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 600090

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر تیم ملی بسکتبال با ویلچر بسکتبال با ویلچر ایران فدراسیون جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند