Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تراکتور هم از داوری بازی این تیم مقابل فولاد انتقاد کرد

مدیر تیم فوتبال تراکتور قضاوت وحید کاظمی را دلیل شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان دانست.

به گزارش طرفداری، اکبر ذوالمجیدیان درباره شکست 3 بر 2 تراکتور مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر به تسنیم گفت:

بازی خوب بود، اما اشتباهات داوری باعث شد گل مفت بخوریم و شیرازه تیم‌مان در نیمه اول از هم بپاشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور دومین پنالتی را می‌توانست نگیرد، اما تصمیم به اعلام خطا گرفت. به هر حال بچه‌ها در نیمه دوم به خودشان آمدند و با تعویض‌هایی که داشتیم می‌توانستیم حتی فولاد را ببریم. به نظرم اگر عباس‌زاده آن صحنه تک به تک را گل‌ می‌کرد با سه امتیاز اهواز را ترک می‌کردیم.

وی درباره اینکه تراکتور در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشت، گفت:

به هر حال گرمی هوا و شرایط بازی و پنالتی دقیقه پنج شیرازه هر تیمی را به‌هم می‌زند. هر چقدر از بازی گذشت بهتر شدیم و در نیمه دوم نشان دادیم می‌توانیم فولاد را شکست دهیم. به هر حال این اتفاقات حوادثی است که در فوتبال رخ می‌دهد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره اعتراض باشگاه تراکتور به قضاوت وحید کاظمی در دیدار با فولاد تصریح کرد:

داور چند اشتباه داشت؛ هم روی پنالتی‌ها و هم صحنه‌های دیگر. اگر همین صحنه در تبریز بود پنالتی نمی‌گرفت و به نظرم تحت تأثیر استادیوم قرار گرفته بود. داورها باید تمرکز بیشتری داشته باشند، چون زحمات تیم‌ها با یک اشتباه به باد می‌رود. اگر هم اعتراض کنیم داور با کارت دادن به ما اشتباه خودش را می‌شوید!

ذوالمجیدیان در واکنش به این موضوع که کسب یک امتیاز از سه بازی برای تراکتور قابل قبول نیست، تصریح کرد:

من این موضوع را قبول می‌کنم، اما از سه بازی قبل حداقل می‌توانستیم پنج امتیاز بگیریم. در فوتبال ایران وقتی یک تیم گل می‌زند 11 نفره دفاع می‌کند، همین موضوع هم باعث شده است تا ما فعلاً نتوانیم نتیجه بگیریم. تاکتیک بردیف در نیمه‌های دوم باعث شده است تا بچه‌ها به خودشان بیایند و قطعاً رفته رفته بهتر خواهیم شد، ولی قبول دارم که نباید امتیازات را راحت از دست بدهیم، چون در آینده کارمان سخت می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار هفته چهارم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، یادآور شد:

فکر می‌کنم بازی با تماشاگر باشد، چون ما احتیاج داریم که هواداران انرژی مثبت به تیم بدهند. طبق صحبتی که داشتیم ظاهراً ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز آماده شده است. ما واقعاً در سه بازی قبل مستحق باخت نبودیم و بدشانسی گریبان‌مان را گرفت. ان‌شاءالله از این بازی امتیاز بگیریم و هواداران راضی باشند.

اخبار داغ 

تصمیم کریستیانو رونالدو برای بازگشت به اسپورتینگ اعتراض سپاهان به تخلفات گسترده در سیرجان + فیلم احساساتی شدن ساموئل اومتیتی از استقبال هواداران لچه تسویه حساب به شیوه اشکان دژاگه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

گل نخست بازی در دقیقه 24 روی پاس دقیق و تماشایی تونی کروس برای وینیسیوس جونیور و توسط وینگر برزیلی رئال مادرید به ثبت رسید و همین گل پیروزی میهمان اسپانیایی در پایان نیمه نخست را به همراه داشت. در نیمه دوم اما بایرن مونیخ شروعی امیدوارکننده و بهتر داشت و در عرض چهار دقیقه نه تنها گل خورده را جبران کرد، بلکه گل دوم را هم زد و از حریفش پیش افتاد.

گل نخست به شیوه‌ای زیبا توسط لروی سانه در دقیقه 53 به ثمر رسید، زمانی که بال آلمان در حرکتی از سمت راست به سبک آرین روبن ستاره سابق باواریایی‌ها به سمت چپ رفت و با ضربه‌ای زیبا دروازه آندری لونین را باز کرد. پس از او جمال موسیالا پیشروی خطرناکی به محوطه جریمه حریف داشت که با خطا لوکاس واسکز و اعلام یک پنالتی به سود بایرن مونیخ همراه شد، پنالتی که هری کین آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. بایرن مونیخ اما قدر برتری‌‌اش را ندانست و با تقدیم یک پنالتی به حریف که حاصل خطای کیم مین جائه روی رودریگو بود، سبب شد که وینیسیوس جونیور در دقیقه 83 دبل کند.

تورپین داور دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید شد

 

تساوی در خانه کار بایرن مونیخ را برای صعود سخت کرد، چرا که اکنون این تیم تنها با کسب پیروزی در بازی برگشت در مادرید (چه در وقت‌های عادی، اضافه یا ضربات پنالتی) می‌تواند به مرحله بعدی برود.

در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 دیگر نماینده آلمان، بوروسیا دورتموند میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم