Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@11:39:37 GMT

خواص گلیسیرین برای ترک پا و لب و پوست

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۹۷۶

خواص گلیسیرین برای ترک پا و لب و پوست

در ادامه ی این متن به خواص گلیسیرین برای ترک پا، لب، پوست و مو، پوست دست و ابرو می پردازیم. شما می توانید برای تهیه ی این ماده به شرکت های فعال در خرید و فروش مواد شیمیایی مانند شرکت شیمیایی تهران مراجعه نمایید . برند های تقلبی این ماده در بازار بسیار زیاد هستند پس سعی کنید آن را از منابع معتبری تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواص گلیسیرین برای ترک پا

گلیسیرین یکی از بهترین مرطوب کننده هایی است که می توان تصور کرد. اعمال این ماده روی پاشنه های ترک خورده می تواند روند بهبودی را نیز تسریع کند و شما را از نیاز به پدیکور و سایر موارد درمانی ترک پا بی نیاز نماید.

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری گلیسیرین دو قاشق چای خوری گلاب نصف قاشق چایخوری آب لیموی تازه

این مواد را با یکدیگر مخلوط نمایید و سپس جوراب بپوشید.

نکته: قبل از اعمال این مخلوط پاهای خود را با آب و صابون به خوبی شست و شو دهید

این کار را قبل از خواب به طور مداوم انجام دهید تا بعد از مدتی شاهد از بین رفتن ترک های پا شوید.

خواص گلیسیرین برای لب:

شما هم تا کنون از فواید این ماده برای لب ها شنیده اید. اما چرا این ماده تا این حد مفید برای لب ها شناخته میشود؟

به نرمی و مرطوب نگه داشتن لب ها کمک می کند. به بهبود لب های ترک خورده و خشک کمک می کند. این ماده می تواند افزودنی عالی برای روتین مراقبت از پوست به خصوص در فصل زمستان باشد. به صورتی و لطیف شدن لب ها کمک می کند. این ترکیب می تواند به کنترل لکه ها و خطوط ریز اطراف لب کمک کند. می تواند به روند لایه برداری و بهبود پوسته پوسته شدن لب ها کمک کند.

فواید این ماده برای پوست دست

مزایای زیادی برای این ماده در مراقبت از پوست وجود دارد. جالب است بدانید این ماده چه برای  پوست چرب، چه پوست حساس و چه پوست خشک مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا با تمام پوست ها سازگاری بالایی دارد. محصولات مراقبت از پوست کاملا طبیعی و ساخته شده با گلیسیرین خالص هیچ تاثیر مضری بر محیط زیست ندارند. اگر نوع گیاهی آن را انتخاب ‌کنید، می‌توانید با استفاده از محصولاتی که آسیبی به حیوانات وارد نمی‌کنند نیز احساس خوبی داشته باشید.

آب جزء ضروری برای پوست است. بدون آب کافی، سد پوستی کم آب می شود و باعث می شود که نتواند به طور موثر تمام وظایف خود را انجام دهد (مانند دفاع از بدن در برابر مهاجمان خارجی). گلیسیرین با کشیدن آب از هوا برای حفظ رطوبت پوست و به حداقل رساندن اتلاف آب به سد پوستی کمک می کند. گلیسیرین می تواند برای مدتی در پوست باقی بماند، که به پوست کمک می کند رطوبت خود را حتی زمانی که در معرض عوامل مخرب محیطی مانند آلودگی قرار می گیرد، حفظ کند. این ماده همچنین ممکن است به لیپیدهای طبیعی پوست کمک کند تا ساختار خود را حفظ کنند و سبب بهبود بافت پوستی شوند

یکی از منحصربه ‌فردترین ویژگی‌های این ماده توانایی آن در صاف نمودن ظاهر پوست و به حداقل رساندن ظاهر خطوط و چین و چروک است. مطالعات نشان می‌دهد که این ترکیب به پوست نفوذ می‌کند و حجم آب بین سلول‌ها را افزایش می‌دهد تا ظاهری کامل‌تر و محکم‌تر به پوست بدهد. این ماده همچنین با کلاژن، پروتئینی که مسئول الاستیسیته‌ی پوست است، متصل می‌شود و آن را تثبیت می‌کند. این اثرات ترکیبی با هم به ظاهری جوان‌ تر برای پوست کمک می‌کنند.

فواید آن برای ابرو

گلیسیرین یک مرطوب کننده عالی است و می تواند موهای ابرو را هیدراته و سالم نگه دارد. با این حال اعمال طولانی مدت آن می تواند سبب تحریک پوست شود. بهتر است از کرم های حاوی این ماده که برای همین منظور ساخته شده اند استفاده نمایید تا سبب تحریک پوستتان نشود.

فواید آن برای مو

به دلیل خواص نرم کنندگی و حفظ رطوبت از این ماده در برخی نرم کننده ها و شامپو ها به منظور حفظ رطوبت مو استفاده می شود. همچنین در خانه نیز می توایند ماسک هایی با کمک این ماده و آلوئه ورا و یا گلاب درست کنید تا مو های سالم تری داشته باشید

فروش گلیسیرین در شیمیایی تهران

برای خرید و فروش مواد اولیه شوینده  ، غذایی و... به خصوص گلیسرول با شماره های زیر در ارتباط باشید:

تلفن تماس:02191006570

واتس اپ:09911626281

آیا گلیسیرین پوست را تیره می کند؟

خیر، این ماده  پوست شما را تیره نمی کند. گلیسیرین ماده ای است که در واقع در برخی از محصولات سفید کننده یافت می شود.

شما می توانید برای فروش و خرید مواد شیمیایی به خصوص گلیسرول در مقادیر عمده و یا خرد بهداشتی و یا صنعتی با بازرگانی شیمیایی تهران در ارتباط باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه نمایید:

www.tehran-chem.com

تلفن تماس:02191006570

کد خبر 700971

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خواص گلیسیرین ترک پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌ها و علائم بیماری کبد

آفتاب‌‌نیوز :

پیشگیری و درمان بیماری‌های کبد مستلزم شناخت علائم آن است.

نشانه‌ها و علائم بیماری کبد شامل موارد زیر هستند:

پوست و چشم‌هایی که مایل به زرد هستند (یرقان)

درد و تورم

ورم پا و مچ پا

خارش پوست

رنگ تیره ادرار

مدفوع کم رنگ یا خونی - مدفوع رنگی

خستگی مزمن

تهوع یا استفراغ

فقدان اشتها

فوری کبود شدن

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تفاوت میلگرد A2 و A3 + نحوه تشخیص آن‌ها
  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • کرم معجزه
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!