Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه بر لزوم پیگیری عدم مشتری‌مداری شرکت تیپاکس تاکید کرده اند.

پیش از این، فارس با انتشار مطلبی با عنوان «فارس من| بالا گرفتن اعتراض‌های مردمی به مشکلات ارسال بسته‌ با پست خصوصی» به این گلایه کاربران پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با انتشار مطلب قبلی، برخی از مشتریان این شرکت پستی در تماس با خبرگزاری فارس، انتقادهای دیگری را نسبت به نحوه فعالیت این شرکت بیان کردند.

یک خانم که کاربر سامانه فارس من است درباره تجربه خود از استفاده از این پست، گفت: چندین بار با این پست بسته پستی داشته ام و هر چند بار هم به مشکل برخوردم.

وی توضیح داد: یک بار وسیله ای چوبی را به قیمت 800 هزار تومان خریداری کرده بودم که پس از دریافت کالا متوجه شدم که وسیله شکسته است.

این کاربر ادامه داد: موضوع را به شرکت منتقل کردم و شرکت اعلام کرد که باید از زوایای مختلف بسته عکس بفرستم که این کار را انجام دادم. توقع داشتم که جبران خسارت کنند اما در نهایت به من پاسخ داده شد که باید همان موقع تحویل بسته را چک می کردم، از سلامت کالا مطمئن می شدم و سپس بسته را تحویل می گرفتم و اکنون دیگر قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: این پاسخ شرکت به هیچ وجه قابل قبول نیست، زیرا هم اکنون سرویس های پستی و پیک زیادی فعالیت می کنند، در کدام یک از آنها مسوول تحویل بسته صبر می کند تا گیرنده بسته را باز کند و بررسی کند؟

وی گفت: با مطالبه گلایه مردم، بهتر دیدم که من هم تجربه خود را مطرح کنم تا فکری به حال رویه های ناصحیح در این پست شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من فارس خسارت پستی غرامت پستی فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده و به شرط واریز به موقع آورده متقاضیان، ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا پایان شهریور آماده تحویل خواهد شد.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با اشاره به اهتمام شرکت عمران در اجرای باکیفیت و سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پروژه‌ها هر سه ماهه تعدیل می‌خورد و این امر در قیمت تمام شده واحدها اثر دارد، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا واحدها سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی سهند را پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: باکیفیت‌ترین پروژه‌های کشور در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و درحال حاضر ۲۳۵۰۰ واحد نهضت ملی در این شهر اجرا می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های مهسان، آزاده، آوین، ال‌آی، صنوبر، شمس و یلدا، بهار و بهارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ها احصا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در روزهای اخیر ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان