Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام امارات در عضوگیری از میان زنان در سقطری یمن و آموزش آنها در ابوظبی به دست افسران مختلف از جمله افسران اسرائیلی، خشم یمنی‌ها را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس گزارش «المسیره»، عضوگیری از این زنان و فرستادن آنها به ابوظبی برای آموزش، خشم اهالی سقطری را برانگیخته و آنها را هدف گرفتن واضح زنان یمنی‌ توصیف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده، امارات پیش‌تر نیز اقدام به عضوگیری از میان زنان در سقطری کرده و این سومین بار است که این کار را انجام می‎دهد. زنان مذکو برای آموزش به دست افسرانی از تابعیت‌های مختلف از جمله افسران اسرائیلی به ابوظبی فرستاده می‌شوند.

اخیرا، «رشاد محمد العلیمی» رئیس شورای ریاستی یمن اخیرا فردی به نام «رأفت الثقلی» نزدیک به امارات را به عنوان فرماندار مجمع‌الجزائر سقطری تعیین کرد.

این انتصاب موجی از خشم در میان یمنی‌ها به راه انداخته و کاربران شبکه‌های اجتماعی، این اقدام را به منزله واگذاری حاکمیت یمن در سقطری و مشروعیت بخشی به «اشغالگری امارات» دانسته‌اند.

فعال سیاسی «سالم بخیت المهری» این اقدام العلیمی را فاجعه‌بار خواند. نویسنده و تحلیلگر یمنی «عباس الضالعی» نیز گفت، شورای ریاستی، تصمیم‌های ابلاغ شده از سوی افسران اماراتی و سعودی را اجرا می‌کند و مستقل نیست.

روزنامه نگار یمنی «صدام الکمالی» نیز اعلام کرد، تعیین یک فرد وابسته به امارات به عنوان فرماندار سقطری، تثبیت اشغالگری است.

از سوی دیگر، امارات برای راه‌اندازی یک باند فرودگاهی ویژه بالگردهای شناسایی و تهاجمی، مهندسان و خلبان‌های خارجی از جمله اسرائیلی را وارد سقطری یمن کرده است.

انتهای پیام/ 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان یمن اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که هر پایگاه یا سرزمینی که تجاوز به یمن از آنجا آغاز شود، در چارچوب گسترش صحنه عملیات و بانک اهداف، به هدف راهبردی و حیاتی برای نیروهای یمنی تبدیل و عمق و مناطق دارای اهمیت اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت.

«علی القحوم» امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، خواستار توجه دشمنان به پیامدها و رویکردهای خصمانه و پند گرفتن از تجاوزات ۹ سال گذشته به یمن شد تٔکید کرد که معادلات و و توازن قوا تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه مزدوران هیچ آرامشی ندارند، خطاب به آنها گفت: اگر برگ برنده بودید، طی ۹ سال گذشته ارزش داشتید، اما نتیجه شرط بندی بر روی مزدوران، باخت است.

القحوم در ادامه پیام خود تاکید کرد که دستیابی به صلح و اجرای آن به نفع یمن، عربستان سعودی، امارات و کل منطقه و تحقق امنیت و ثبات است.

این مقام ارشد یمنی با بیان اینکه صلح به تنش‌ها پایان می دهد و گسترش دایره منازعه را محدود می کند، براولویت دادن و توسعه منافع مشترک و تغییر مسیر از خصومت به دوستی تأکید کرد چرا که خیر و منفعت عمومی در این خواهد بود.

کد خبر 6093927

دیگر خبرها

  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد