Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،فرماندار کوهرنگ گفت:برای اجرای این طرح‌ها ۸۱۸ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال هزینه شده است.

شهباز اکبری روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان کوهرنگ افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان کوهرنگ در هفته دولت زمینه اشتغال مستقیم برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

اکبری تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۵ طرح جدید با ۸۰۶ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال اعتبار و ایجاد اشتغال مستقیم برای سه نفر در شهرستان کوهرنگ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: معتمدان، ریش‌سفیدان و صاحب‌نفوذان شهرستان کوهرنگ در صحنه‌ها مختلف و به‌ویژه در حادثه سیل اخیر همراه، همگام و پشتیبان مسوولان بوده‌اند.

فرماندار کوهرنگ اظهار داشت: این شهرستان در دولت سیزدهم به یک کارگاه عمرانی تبدیل و روند توسعه در بخش‌های مختلف این سرعت گرفته است.

وی گفت: در دولت سیزدهم با توجه به دغدغه‌های مردم شهرستان کوهرنگ و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه‌های گوناگون وضعیت خدمات‌رسانی به مردم این منطقه بهبود یافته و سرعت گرفته است.

اکبری تاکید کرد: با درخواست مردم شهرستان کوهرنگ، مسیر جاده چلگرد این شهرستان تا باباحیدر شهرستان فارسان به‌نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها کوهرنگ هفته دولت افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ هفته دولت افتتاح طرح کوهرنگ هفته دولت افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری شهرستان کوهرنگ بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده