Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت صمت گفت: واردکننده خودرو باید به ازای هر ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی یک نمایندگی برای خدمات پس از فروش ایجاد کند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت صمت، امید قالیباف اظهار کرد: شرکت‌های متقاضی واردات خودرو واردکننده خودرو باید به ازای هر ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی یک نمایندگی برای خدمات پس از فروش ایجاد کنند؛ همچنین باید تأمین قطعات یدکی ضروری (قبل از واردات)؛ تأمین تجهیزات، اسناد و آموزش نفرات ذی ربط در خدمات پس از فروش و اعلام فهرست فناوری‌های انتقال یافته در خدمات پس از فروش را در درخواست خود اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت صمت داشتن مجوز رسمی از تولیدکننده محصول، جهت تضمین ارائه خدمات پس از فروش و یا انتقال فناوری، داشتن تجربه در واردات خودرو و یا بکارگیری شرکت‌های دارای تجربه در این زمینه و ارائه سطح انتقال فناوری در خودروهای اقتصادی برای تولید در کشور را از دیگر الزامات واردکنندگان خودرو ذکر کرد که باید در درخواست آنها قید شود.

وی واردات خودرو را در راستای تنظیم بازار این محصول ذکر کرد و گفت: در مورد متقاضیان سرمایه گذاری احداث خط تولید خودرو، علاوه بر مشوقی که پیش‌تر اعلام شد باید نسبت به اخذ مجوز از سازمان سرمایه گذاری خارجی نیز اقدام کنند.

قالیباف با اشاره به اولویت داشتن واردات خودروهای زیر ۱۰ هزار یورو تصریح کرد: شرایط واردات سایر خودروها نیز بیستم شهریورماه اعلام می‌شود.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: امید قالیباف ، وزارت صنعت معدن و تجارت ، واردات خودرو ، طرح آزادسازی واردات خودرو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امید قالیباف وزارت صنعت معدن و تجارت واردات خودرو طرح آزادسازی واردات خودرو خدمات پس از فروش واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده