Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش صبح امروز شنبه ۵ شهریور در آخرین نشست با دانشجویان دوره ۳۲ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد که در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های ایشان بایستی با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اهمیت جنگ رسانه‌ای دشمن گفت: دشمن با تمام قدرت و با هزینه‌های زیاد در در حوزه جنگ نرم، جنگ رسانه‌های وسیعی علیه کشور ما را طراحی و دنبال می‌کند و این امر وظیفه و تکلیف ما را در خنثی سازی توطئه شوم دشمنان صدچندان می‌کند که راه اندازی قرارگاه جنگ‌های نوپدید، فضای مجازی، فرماندهی جنگال و سایبر و ... اقداماتی در این حوزه هستند.

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: امروز در ظاهر ما در صلح هستیم اما جنگ امروز، جنگ ترکیبی است جنگی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی؛ هر چند، جنبه نظامی این جنگ آشکار نیست اما نیروهای ما با هوشیاری کامل لحظه به لحظه دشمنان را رصد می کنند و ماموریت خود را در این در حوزه با دقت انجام می دهند.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: هم اکنون به لطف پروردگار و به برکت نیروی انسانی کم نظیر و شاید بی نظیر و فرهنگ سازمانی که در ارتش از آن بهره‌مند هستیم به سوی جایگاه و نقطه مطلوب در حرکت هستیم و با وجود تحریم‌ها و مشکلات، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف در ارتش حاصل گردیده است.

جنگ نرم، جنگ رسانه‌های وسیعی علیه کشور ما را طراحی و دنبال می‌کند و این امر وظیفه و تکلیف ما را در خنثی سازی توطئه شوم دشمنان صدچندان می‌کند که راه اندازی قرارگاه جنگ‌های نوپدید، فضای مجازی، فرماندهی جنگال و سایبر و ... اقداماتی در این حوزه هستند.

 

بنا بر این گزارش، در این نشست دانشجویان حاضر نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای مد نظر خود، سوالات خود را رودر رو با فرمانده کل ارتش مطرح و پاسخ را دریافت کردند.

امیر سرلشکر موسوی نیز با تاکید بر مفید بودن تداوم برگزاری این نشست‌ها در رده‌های مختلف و استقبال از دیدگاه‌های مطرح شده در این دیدار،ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان ، با آنها تبادل نظر و گفتگو کرد.

منبع: فارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار سیاسی سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است