Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: در ایام هفته دولت عملیات اجرایی در حوزه عمرانی ۵۰۰ پروژه بهره‌برداری و آغاز شده و ۱۶۰ پروژه در حوزه اقتصادی با اعتبار ۵۰۰۰ میلیارد تومان و در حوزه عمرانی ۷۰۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سیدحامد عاملی به مناسبت هفته دولت 32 پروژه آبرسانی را در جبدرق مشگین‌شهر کلنگ‌زنی کرد و اظهار داشت: در سطح استان پروژه‌های متعددی در استان اجرا می‌شود که در حوزه عمرانی بیش از 500 پروژه بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سطح استان در هفته دولت پروژه‌های مختلف اجرای و عملیات اجرایی آن‌ها رقم می‌خورد و در ایام هفته دولت عملیات اجرایی در حوزه عمرانی 500 پروژه بهره‌برداری و آغاز شده و 160 پروژه در حوزه اقتصادی با اعتبار 5000 میلیارد تومان و در حوزه عمرانی 7000 میلیارد تومان در حال اجراست که از سال گذشته پیشرفت خوبی را در حوزه راه‌های منطقه داشتیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: حوزه راه مهم‌ترین مسئله است و پرونده چهارخطه مشگین‌شهر- اردبیل تا پایان امسال بسته می‌شود و بحث اجرای پروژه مشگین‌شهر - اهر نیز با سرعت مناسبی در حال اجراست.

عاملی اظهار کرد: هفته دولت شاهد این بودیم که بیش از 100 پروژه در حوزه اقتصادی و عمرانی با 500 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آغاز شده بحث کانال آبرسانی و سد سبلان و آغاز عملیات احداث مدارس و آسفالت راه‌های روستایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه اقتصادی و معیشت اقدامات خوبی انجام یابد و در حوزه زیرساخت در بخش صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

استاندار اردبیل افزود: بحث هتل‌ها جزو زیرساخت‌های مهم استان است و توسعه مسیرهای گردشگری در دست اقدام است و امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم با تکمیل زیرساخت و پروژه اقتصادی در سال‌های آینده وضعیت اقتصادی منطقه دچار تحول اساسی شود.

ایرج بیگدلو فرماندار مشگین‌شهر نیز در این باره گفت: تمرکز دولت محلی برای توسعه و پیشرفت شهرستان‌ها در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی بسیار مهم و اساسی است و با دستور استاندار و با تخصیص 450 میلیارد تومان اعتبار از سر گرفته شد که امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از این مجتمع آبرسانی شاهد تأمین آب پایدار در این مناطق باشیم.

وی با بیان اینکه 317 روستای مشگین شهر مشکل تأمین آب آشامیدنی دارند، گفت: با تکمیل این مجتمع آبرسانی 204 روستا و 4 شهر از توابع مشگین شهر تحت پوشش آب پایدار قرار خواهند گرفت.

چهارمین روز هفته دولت در کردستان/ اختصاص اعتبار به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمامپیام تبریک سرپرست مدیریت عامل بیمه ملت به مناسبت آغاز هفته دولتچهارمین روز هفته دولت در لرستان/ افتتاح پروژه گازرسانی به 9 واحد صنعتی کوهدشتچهارمین روز هفته دولت در هرمزگان/ پروژه‌های آبرسانی ‌بستک به بهره برداری رسید

بیگدلو ادامه داد: 9 سال پیش اعتبار تکمیل این مجتمع آبرسانی 36 میلیارد برآورد شده بود که با تأخیر نزدیک به یک دهه‌ای این پروژه علاوه بر اینکه مردم چندین سال از نعمت آب شرب سالم بی بهره بودند بار مالی فراونی را نیز به دولت تحمیل کرد به طوری که از محل فاینانس بانکی و اعتباراتی در حدود 450 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده و در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

وی تکمیل محور مشگین شهر – اهر، چهار خطه اردبیل به مشگین شهر و موئیل به قینرجه را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به اینکه مسیر موئیل به قینرجه جاده عبوری گردشگران داخلی و خارجی است برای اولین بار 90 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است و استاندار اردبیل شخصاً پیگیر اجرای آن است.

فرماندار مشگین شهر از اهتمام دولت در راستای حل مشکلات مردم تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد؛ آغاز این پروژه‌ها آغازی بر تحولات اقتصادی و عمرانی منطقه مشگین شهر باشد که دولت نیز با تاکید بر توسعه شهرها دستاوردهای ممتازی را رقم زده است.

بیگدلو کلنگ زنی و آغاز احداث 32 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان همزمان با هفته دولت را یادآور شد و بیان کرد: شاه بیت تمام این پروژه‌ها آبرسانی است که با توجه به کمبود آب آشامیدنی در روستاها به واسطه پوسیدگی شبکه‌ها اغلب ساکنین از دسترسی به آب پایدار محروم هستند.

وی همچنین از کلنگ زنی 4 مدرسه جدید در این شهرستان همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: به دلیل تراکم جمعیت دانش آموزی با مشکل کمبود فضاهای آموزشی روبرو بودیم که امروز شاهد کلنگ زنی 4 واحد آموزشی در این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/143/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اردبیل حوزه اقتصادی حوزه عمرانی عملیات اجرایی میلیارد تومان بهره برداری هفته دولت مشگین شهر پروژه ها کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است