Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با هدف افزایش ایمنی شناورها و اموال عمومی، شبکه اطفای حریق بنادر آبادان با مبلغ 385 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار آریا از آبادان؛مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با اعلام این خبر گفت : شبکه اطفای حریق بنادر سه گانه آبادان با هدف افزایش سطح ایمنی شناورها ، اموال عمومی و کالاهای موجود در بنادر ، با مبلغ 385 میلیارد ریال از اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مالکی زاده با بیان اینکه این سیستم اطفاء ، تمام اسکله ها و خط ساحلی بنادر را پوشش می دهد، گفت : 13 مانیتور ثابت در بندر آبادان ، 2 مانیتور در بندر اروندکنار و همچنین 2 مانیتور ثابت دیگر در بندر چویبده نصب شده است که با توجه به پایان کار اسکله های در حال احداث در دو بندر اروندکنار و چویبده ، 4 مانیتور دیگر به سیستم اطفای حریق اضافه خواهد شد. وی خاطر نشان کرد : در سیستم اطفای حریق بنادر آبادان یک پمپ پر قدرت 132 کیلو وات و یک دستگاه دیزل پمپ جهت استفاده در موقع اضطراری تعبیه شده است که تمامی محدوده اسکله را تحت پوشش خود قرار می دهد.

 

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته دولت اداره بنادر و دریانوردی آبادان اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان

آفتاب‌‌نیوز :

کانال آشوراده به طول ۹ کیلومتر جزئی از مهمترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است.

با بازگشایی کانال آشوراده و ورود آب دریا به خلیج گرگان، موانع مسیر منتهی به اسکله‌های تجاری و تفریحی مرتفع شد و شناورهای سبک می‌توانند به راحتی از اسکله‌ها در مسیر جزیره آشوراده تردد داشته باشند.

خلیج گرگان در خاک ایران واقع و از غرب به شرق کشیده شده‌است و درازای آن تقریباً ۶۰ کیلومتر و حداکثر پهنای آن نزدیک به ۱۲ کیلومتر و وسعت خلیج حدود ۴۰۰۰ هکتار است.

خلیج گرگان کم‌عمق است به‌طوری‌که با در نظر گرفتن بالاآمدگی آب، حداکثر عمق آن به ۴ متر می‌رسد و از غرب به شرق تا حوالی ضلع جنوبی آشوراده به عمق آب افزوده می‌شود.

این خلیج دو بندر دارد، بندر ترکمن در ساحل شرقی که در مداخل خلیج و در کنار آن قرار دارد و بندر گز نیز در ساحل جنوبی واقع شده‌است.

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد