Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:28:48 GMT

ملت ایران در برابر دشمنان سینه سپر کرده‌است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۵۲۷

ملت ایران در برابر دشمنان سینه سپر کرده‌است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی برزگر در آئین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع شهرستان مراغه، ملت ایران اسلامی را بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: این ملت شایسته خدمت هستند.

وی همچنین شهیدان رجایی و باهنر را اسوه تقوا و مقاومت عنوان کرد و افزود: این شهیدان که جزو یاران صدیق امام راحل بودند، به خاطر همین تقوا و اخلاص در قلب‌های ملت ایران ماندگار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه اضافه کرد: تواضع، اخلاص و خدمت به همنوعان از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود و بر همین اساس نیز منافقان کوردل حضور این بزرگواران را برنتابیدند و آنان را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام برزگر به ولایتمداری شهیدان رجایی و باهنر نیز اشاره کرد و افزود: مشکل جوامع بشری در طول تاریخ اسلام تبعیت نکردن از ولایت بود و همین ویژگی عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است.

کد خبر 5573701

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراغه هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل شهیدان رجایی و باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم

حاج حسین ندیم خیر سردرودی در دوران زندگی پر برکت خود همواره پیگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی بوده، بالاخص پویایی و نوسازی مدارس سردرود در سی ساله اخیر مدیون زحمات و تفکر ایشان بود.

این برنامه به همت شورای اسلامی و شهرداری سردرود، انجمن‌های ادبی شهر سردرود برگزاری گردید.مدارس

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد