Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:01:55 GMT

نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین گناوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۶۴۳

نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین گناوه افتتاح شد

به گزارش ایرنا، امام جمعه گناوه در این آیین با گرامیداشته هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر در راه خدمت صادقانه به مردم و دفاع از ارزش های انقلاب جانانه تلاش کردند و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: هفته دولت فرصتی مهم و مناسب برای بیان عملکرد دولت سیزدهم به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین یکی از کارهای بسیار خوب در ایام هفته دولت است و باید چنین اقدامی در طول سال تداوم داشته باشد.

امام جمعه گناوه اظهارداشت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب بارها بر حمایت از تولیدکنندگان تاکید وافر دارند، باید مسئولان در رفع موانع و استقبال  از ایده های بانوان کارآفرین شهرستان حمایت همه جانبه داشته باشند.

 مسئول خانه سمن‌ها گناوه و مدیر کمیته  اجرایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه  ۵۰ نفر از بانوان این شهرستان محصولات تولیدی  خودرا در معرض دید عموم ارایه می‌دهند.

حجت رهروان سحر افزود: یکی از خواسته های بانوان کارآفرین ، مکان دائمی برای ارایه تولیدات آنها است که امیدواریم محقق شود.

وی اظهارداشت: این نمایشگاه به همت فرمانداری و ستاد بزرگداشت هفته دولت و با همکاری مشاور اموربانوان فرمانداری، مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران، ستاد اقامه نماز و خانه مشارکت های مردمی در مصلای جمعه به مدت ۵ روز دایر شده است و محصولات ارایه شده  به فروش می رسد.

برچسب‌ها هفته دولت بوشهر گناوه بانوان افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بوشهر گناوه هفته دولت بوشهر گناوه بانوان افتتاح نمایشگاه بانوان کارآفرین هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی؛ احتمال خسارت به محصولات کشاورزی
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود