Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:30:59 GMT

یونیسف بمباران مهدکودک در تیگرای اتیوپی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۷۹۳

یونیسف بمباران مهدکودک در تیگرای اتیوپی را محکوم کرد

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) حمله هوایی در شهر میکیلی، مرکز منطقه تیگرای اتیوپی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، یونیسف در بیانیه‌ای تمامی طرف‌های درگیر را به توافق در مورد توقف هرچه سریعتر درگیری‌ها فراخواند.

در این بیانیه آمده است که یونیسف به شدت حمله هوایی به میکیلی، مرکز تیگرای را که یک مهدکودک را هدف قرار داد و باعث کشته شدن چند کودک و زخمی شدن چند تن دیگر شد، محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده که تشدید خشونت‌ها در شمال اتیوپی باعث شده که کودکان بهای سنگینی را بپردازند. تقریباً از دو سال قبل، کودکان و خانواده‌هایشان در این منطقه از درگیری‌هایی که باید هرچه سریع‌تر پایان یابد، رنج می‌برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه تیگرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حملات هوایی اسرائیل به مرکز و جنوب غزه دست‌کم ۹ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که بر اثر بمباران اردوگاه النصیرات و شهر رفح واقع در مرکز و جنوب نوار غزه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، تاکنون دست‌کم ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد امروز گزارش داد که رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش یک خانه مسکونی را در النصیرات بمباران کرد که بر اثر آن، ۵ نفر شهید و دست‌کم ۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و بنا به گفته نیروهای امدادی تعدادی نیز زیر آوار مانده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن‌ها ادامه دارد.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۴ نفر به شهادت رسیدند و در میان شهدا یک کودک نیز به چشم می‌خورد.

شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون از مرز ۳۴ هزار و ۳۵۶و شمار زخمی‌ها هم به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر فراتر رسیده است.

با گذشت ۲۰۳ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می‌کنند و در پی زمینه‌سازی برای وقوع یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

کد خبر 6089417

دیگر خبرها

  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد