Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از خون بس با ۲ قتل در روستای خیارک اردبیل به حرمت ماه محرم خبر داد.

حجت‌الاسلام سید حسین علوی ۵ شهریور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: سال گذشته درگیری مسلحانه بین دو خانواده از روستاییان به‌خاطر اختلاف بر سر مرتع در روستای خیارک اردبیل با قتل دو جوان روستایی و قطع نخاع نفر دیگری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رسیدگی به پرونده آغاز شد و اعضای هیئت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل تلاش برای صلح و سازش در هر دو پرونده قتل را آغاز کردند و با تلاش‌ها و میانجی گری‌های شبانه‌روزی خود در نهایت موفق به جلب رضایت در هر دو پرونده شدند و خانواده‌های درگیر به حرمت این ماه عزیز از ادامه درگیری کوتاه آمدند و با جاری شدن سازش بین طرفین به دو جوان قربانی این اختلاف، زندگی دوباره بخشیده شد و دو متهم به قتل از قصاص نفس  نجات پیدا کردند.

این مقام قضایی استان اردبیل گفت: از ابتدای ماه محرم این چهارمین پرونده قتل در استان است که خانواده‌های داغ‌دیده اردبیلی به حرمت ماه محرم و به عشق امام حسین (ع) زندگی دوباره به چهار نفر بخشیده‌اند و از خون اعضای خانواده خود گذشت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي حل اختلاف قتل ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است