Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم خدا رحمی بازیگر سریال «راز ناتمام» در شب فیروزه‌ای گفت: برایم باعث افتخار بود که این نقش را بازی کنم، چرا که شهید باهنر یکی از شهدای بزرگ انقلاب است و خود خانم عینکیان نیز فرد بسیار فرهیخته‌ای است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مریم خدا رحمی مهمان برنامه شب گذشته (جمعه 4 شهریور) «شب فیروزه‌ای» بود که از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مقدمه صحبت‌های خود گفت: من در اصفهان به دنیا آمده‌ام و تا 22 سالگی آنجا بودم و به نظرم زیباترین شهر جهان است. البته زاینده‌رود ما خشک شده است. 

وی درباره علاقه‌اش به بازیگری گفت: مادرم بازیگر تئاتر شهر اصفهان است: همراه با ایشان به تئاتر می‌رفتم و همین موضوع باعث علاقه‌ام به عرصه بازیگری شد. وقتی دوران دبیرستان تمام شد، کلاس‌های بازیگری رفتم و فیلمسازی خواندم. 

خدا رحمی که این شب‌ها با سریال «راز ناتمام» در تلویزیون حضور دارد، درباره تجربه خود از بازی در این سریال گفت: سریال راز ناتمام هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود و من در این سریال نقش همسر شهید باهنر، سرکار خانم زهرا عینکیان را بازی می‌کنم که خوشبختانه ایشان در قید حیات هستند. برایم باعث افتخار بود که این نقش را بازی کنم، چرا که شهید باهنر یکی از شهدای بزرگ انقلاب است و خود خانم عینکیان نیز فرد بسیار فرهیخته‌ای است. 

وی با اشاره به تصویربرداری این سریال در زمان همه‌گیری کرونا گفت: دی ماه سال 1398، آغاز این پروژه بود و از همان زمان شروع به بازی در این سریال کردم. کمی ترس و لرز داشتیم، اما خوشبختانه کسی از اعضای گروه بیمار نشد. 

در بخش دیگری از برنامه «شب فیروزه‌ای»، خاطرات بازی‌های خدارحمی در چند سریال بازخوانی شد. او درباره سریال «یک وجب خاک» گفت: این سریال ماه رمضان سال 1386 از شبکه یک سیما پخش می‌شد؛ آن زمان آقای قاضی مرادی در قید حیات بودند. در سریال «دخترم نرگس» نیز در خدمت آقای پاک نیت و همسرشان بودم و نقش دخترشان را بازی می‌کردم. این سریال از شبکه یک سیما پخش شد. در سریال «ستایش 3» نیز رقیب ستایش بودم که البته ناکام ماندم. 

خدارحمی در پاسخ به این سوال که کدام سریال را بیش از بقیه دوست دارد، گفت: حقیقت این است که سریال دخترم نرگس را بسیار دوست داشتم، چرا که هم کاراکترم خیلی جذاب بود و هم بازخوردی که از مردم گرفتم بسیار راضی‌کننده بود. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره اینکه در آستانه اربعین از امام حسین علیه السلام چه می‌خواهد، گفت: دوست دارم وضع معیشتی مردم بهتر شود. من تاکنون زیارت امام حسین نرفته‌ام، اما دوست دارم که امسال به پیاده‌روی اربعین بروم. 

محمد حشمتی خواننده این قسمت از شب فیروزه‌ای بود و قطعاتی را خواند. هم‌چنین مجید قادری معاون فرهنگی و هنری سازمان ‌زیباسازی نیز درباره فعالیت‌های این سازمان صحبت کرد. 

«شب فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی غلامرضا حیدری از دوشنبه تا جمعه ساعت 21 از شبکه پنج پخش می‌شود. سری جدید این برنامه با اجرای سید مرتضی حسینی روی آنتن می‌رود.

جٌرم پیاده‌روی اربعین در زمان صدام: قطع دو پا، اعدام و خرابی خانه!/"مسیر عاشقی" از هفته آینده در تلویزیونزمان و جدول پخش مستندهای جشنواره تلویزیونی مشخص شد

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال محمدرضا باهنر تلویزیون سریال محمدرضا باهنر تلویزیون شب فیروزه ای راز ناتمام شهید باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست

به تازگی ویدیوی جالبی از نعیمه نظام‌دوست در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به سریال ساعت خوش است.

او در این سریال تنها ۲۰ سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است.

اخیرا حضور نعیمه نظام دوست در برنامه «اسکار» مهران مدیری موردتوجه مخاطبان قرار گرفته است.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • عکس| این بازیگر ایرانی که دل سرمربی سپاهان را برد!