Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تعاملی بین مسئولین و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با رئیس و اعضای هیات علمی دانشگاه جامعه الکربلای عراق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، انجام بازدیدهای علمی، برگزاری نشست با اعضای هیات علمی و گروه های آموزشی، شرکت در کارگاه تحقیقات کیفی و بازدید از مراکز درمانی و بخش های مختلف دانشکده را از اهداف این نشست برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن تقدسی گفت: آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه و بحث در مورد تبادل استاد و دانشجو و همکاری های آینده از دیگر اهداف این نشست مشترک است.

وی افزود: تاسیس رشته مامایی در دانشگاه جامعه الکربلا، استفاده از ظرفیت‌های دانشکده پرستاری و مامایی از جمله تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری تخصصی، همکاری در مجله تحقیقات پرستاری مامایی، ایجاد، توسعه و گسترش توریست درمانی، پذیرش دانشجو مشترک در مقاطع مختلف توسط دو دانشگاه و برگزاری دوره های تخصصی توانمندی کوتاه مدت از جمله برنامه های این نشست مشترک است.

تقدسی با بیان اینکه دو دانشگاه می‌توانند با بهره‌گیری از پتانسیل اعضای هیات علمی، برنامه‌ها و پروژه‌های مشترک تحقیقاتی داشته باشند، اظهار داشت: استفاده از امکانات فرهنگی، رفاهی، ورزشی، بهداشتی و درمانی هر دو دانشگاه نیز مدنظر است.

 

 

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دانشکده پرستاری و مامایی سرچ در گوگل دانشگاه علوم پزشکی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست