Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری پس از حدود دو سال که در مقابل نام ایران هیچ نامی را ثبت نکرده بود امروز و در آخرین اقدام خود، نام سرپرست فعلی این فدراسیون را منتشر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران پس از مدت‌ها کش‌وقوس به خاطر تایید اساسنامه جدید خود در نهایت با رایزنی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی‌المپیک در مسیر آرامش قرار گرفت و با نشست وزیر ورزش و رئیس کمیته‌ملی المپیک کشورمان با مقامات فدراسیون جهانی آماده برگزاری انتخابات خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این نام خسرو قمری به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان ثبت شده بود اما به دلیل اتفاقات و حاشیه‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران و البته حساسیت موضوع از سوی فدراسیون جهانی در ۲ سال گذشته در برابر نام ایران هیچ اسم و عنوانی ثبت نشده بود اما اکنون این فدراسیون رسول هاشم کندی که یکی از کاندیداهای انتخاباتی نیز به شمار می‌رود را به رسمیت شناخته و او را مسئول این فدراسیون معرفی کرده است.

از سویی دیگر با توجه به سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان برای تعیین سرپرست در آستانه انتخابات فدراسیون‌های ورزشی این سئوال مطرح می‌شود در صورت تغییر در این فدراسیون آیا بازهم حساسیتی برای فدراسیون جهانی ایجاد خواهد شد یا خیر و دوباره دوچرخه‌سواری در مسیر پرپیچ و خم حاشیه‌ها قرار می‌گیرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری ، رسول هاشم کندی ، رییس فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی رییس فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین