Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی ذاکریان همزمان با هفته دولت، در بین شهروندان لواسانات اظهار داشت: از ابتدای خدمت حدود ۴ ماه در طی بازدیدهای میدانی، نشست‌های مردمی، گفت‌وگو با شوراها، ائمه جماعات و معتمدان روستاها و محلات شمیران، و بررسی مکاتبات و پیگیری‌های مسئولان گذشته سعی بر آن داشتیم تا مسائل و مشکلات را از نگاه اهالی منطقه احصا و توسط ایشان اولویت‌بندی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی،مسائل و مشکلات شهرستان احصا و اولویت‌بندی آن انجام شده ؛ اکنون درصدد پیگیری به منظور اصلاح فرآیندها و اجرای قوانین به نفع مردم هستیم؛ لذا با توجه به زمان‌بر بودن این مساله، همچنان از شهروندان تقاضای صبوری و همراهی تا تحقق نتایج مطلوب داریم.

نماینده عالی دولت در شمیرانات خاطرنشان کرد: در گام بعدی تلاش کردیم تا ضمن بهرمندی از تمامی ظرفیت‌های فرمانداری و شهرستان، ظرفیت‌های استانی و ملی را پای کار حل مسائل بیاوریم. در همین راستا طی ۲ ماه اخیر رفت و آمدها و بازدیدهای میدانی متعدد مسئولان ذیربط از وزارت‌خانه‌ها، نمایندگان مجلس، استانداری و ادارات کل، و نهادهای حاکمیتی خارج از دولت را که توان خدمات‌رسانی یا تسهیل در رفع مشکلات و یا برنامه‌ریزی و ارائه طرح دارند پای کار آوریم.

ذاکریان خطاب به شهروندان ادامه داد: بحمدالله با گذشت این مدت موفق به اخذ چند صورتجلسه قوی و دستور مدیران بالادستی شده‌ایم که با پیگیری خادمان شما تا تحقق آن‌ها، مواردی از بحث راه‌ها، حرائم محیط زیستی و آب و گردشگری به نقطه مطلوبی می‌رسند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر نیز برخی از اهالی می‌توانند گواهی دهند مرمت تعدادی از جاده‌ها آغاز و مشکلات چند خانواده بویژه خانواده معظم شهدا در روستاها با حرائم مرتفع شده است. البته شاید این موارد برای بسیاری از شهروندان هنوز ملموس نباشد که تقاضای ما از ایشان این است حال که تاکنون صبوری کرده‌اند، مقداری دیگر به خدمت‌گزاران خود که از رئیس جمهور تا وزرا و دیگر مدیران به صورت شبانه‌روزی مجاهدت می‌کنند و ملت شریف شاهد آن هستند، زمان دهند تا بتوانیم پیگیری‌ها را به ثمر برسانیم.

فرماندار شمیرانات بیان داشت: البته در این خصوص امکان اعلام زمان مشخص نداریم چراکه پیش‌تر در یک مورد این‌کار را انجام داده و وقتی وارد فرآیند اجرایی شدیم با مسائل جدیدی مواجه بودیم که همین مباحث امکان تحقق وعده در تاریخ مقرر را سلب می‌کند. اما با توجه به تغییر نگاه و تعاملی که بین دستگاه‌ها حاصل شده می‌توانیم بگوییم بخش عمده‌ای از کار پیش رفته است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و بخش‌های لواسانات (شهر لواسان و ۲۰ روستا) و رودبار قصران (شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر و ۱۶ روستا) با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

برچسب‌ها لواسانات گردشگری سازمان حفاظت محیط زیست شمیرانات وزارت راه و شهرسازی رودخانه جاجرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسانات گردشگری سازمان حفاظت محیط زیست لواسانات گردشگری سازمان حفاظت محیط زیست شمیرانات وزارت راه و شهرسازی رودخانه جاجرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است