Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی در پیام تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله ناصری گفت: مقامات معنوی آن سالک الی الله همچنان جویندگان گوهر تزکیه و تقوا را سیراب خواهد ساخت.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ در پی رحلت ملکوتی عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله  حاج شیخ محمد علی ناصری (قدس الله نفس الزکیه ) ،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
 
رحلت ملکوتی عالم جلیل القدر ، فقیه وارسته و استاد برجسته اخلاق حضرت آیت‌الله  حاج شیخ محمد علی ناصری (قدس الله نفس الزکیه ) موجب تاثر و اندوه عمیق شد.

برکات وجودی و مقامات رفیع عرفانی و معنوی آن سالک الی الله همچنان شیفتگان علم و معرفت و جویندگان گوهر تزکیه و تقوا را سیراب و آنان را در سیر و سلوک رهنمون خواهد ساخت.

این مصیبت جانکاه و ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی  (مد ظله العالی )، خاندان معظم ناصری، ملت شریف ایران ، حوزه های علمیه ، جامعه روحانیت به ویژه مردم مومن و شریف استان اصفهان و شاگردان ارجمند ایشان تسلیت و تعزیت میگویم و از درگاه خداوند قادر علیم برای آن عبد صالح رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای یادگاران و بازماندگان گرانقدر و عموم مصیبت دیدگان ، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می جویم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پيام تسليت درگذشت آیت الله ناصری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود